Jump to content

Piepjes test.

Recommended Posts

Geplaatst:

Uum, effe denken, 't was net voor de vakantie. Volgens mij was het nog 1 ronde voor de 14 :7. Ik weet het, 't was uitslover, maar ik was toen verdomd fit en had er zin in.

• Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• oostzaan

8

• Nissan

4

• Galiorix

3

• G-up94

3

• 2 weken later...
Geplaatst:

Na de vakantie, meteen gewoon de eerste gymles waren we de pineut. Nou had ik totaal geen conditie, was ik bekaf en was het schoolritme nog niet doorgedrongen. Daarom had ik na 4 trappen zoiets van "Fuck off muts met je piepjes" .

Geplaatst: (bewerkt)
Na de vakantie, meteen gewoon de eerste gymles waren we de pineut. Nou had ik totaal geen conditie, was ik bekaf en was het schoolritme nog niet doorgedrongen. Daarom had ik na 4 trappen zoiets van "Fuck off muts met je piepjes" .

Hahahaha, een dikke turk uit mijn klas doet het nog beter dan jou! :schater: Hehe, neem het maar niet te persoonlijk op...

Laatste keer kwam ik tot trap 11, maar het was aan het einde van de les en als je klaar was mocht je gaan. Cijfer was een 10.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Hahahaha, een dikke turk uit mijn klas doet het nog beter dan jou! :schater: Hehe, neem het maar niet te persoonlijk op...

Wat moet hij er dan mee? Serieus man waarom doe je zo flauw?

Geplaatst:

Ik had vorig jaar: Trap 14 (ik heb een goede conditie ;), loop vaak hard)

Het cijfer was tussen de 9 en de 10 :)

Geplaatst:

Ik haatte die piepjes test, ik had altijd gym na het middag eten en het kwam altijd zonder waarschuwing. Liep ik daar met buikpijn door al het zwiepende eten. Ik had daarom maar tot trap 7.

Een dik iemand uit mijn basisschoolklas kwam vaak tot trap 1-1.5. Dus het kan slechter mensen die er niks van bakken (net als ik).

Geplaatst:

Leeftijd: toen 15 geloof ik

Trap: 17

Afstand tussen de lijnen is 20 meter, dus gewoon de algemene shuttlerun test. Er zat geen muziek bij want deze liep ik op atletiek training :puh:

Geplaatst:

Laatste keer was ik 14 en me cijfer was een 7.

Ik krijg bijna nooit last van steek in me zei, maar natuurlijk wel bij de door ons genoemde "Shuttel run"

Geplaatst:

Hehehe.. Dat is lang geleden, ik haalde meestal een 8,5. De trap weet ik niet eens meer, wel weet ik dat ik het de meest saaie gymles ooit vond.. :-(

Geplaatst:

vorig jaar hadden wij ook een piepjes test, toen had ik tot 10 gehaald ofzo ben niet zeker.

Maar ik had verder gekund als ik geen volle blaas had :puh:

Geplaatst:

We waren gelijk de eerste gymles de pineut. Maar ik had de avond van tevoren mezelf kapotgelopen met volleybal training. Dus ik had weer conditie. Trap 13.5 8) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...