Jozz Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Hoe denken jullie dat de randen van de stad zouden zijn ? Zou het een eiland worden ? (lijkt me onrealistisch omdat ze onderanderen op de radio ook steeds zeggen dat het amerika is, is het ook, dat new york, liberty city in dit geval, op een eiland ligt.) Bewerkt: 5 april 2008 door jozz Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Wel, zoals je al op de kaarten kunt zien, worden het weer eilanden. Lijkt me ook logisch, het is simpelweg onmogelijk het anders te doen. In GTA3 kon het nog wel, omdat je daar geen helicopters had (wel een onbestuurbare dodo, waarmee je met veel moeite erlangs kon vliegen). Maar in GTA 4 wel, dus dat zou simpelweg niet gaan. Reageren
Biocount Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Hoe denken jullie dat de randen van de stad zouden zijn ?Zou het een eiland worden ? (lijkt me onrealistisch omdat ze onderanderen op de radio ook steeds zeggen dat het amerika is, is het ook, dat new york, liberty city in dit geval, op een eiland ligt.) Mischien een skyline van new york ofzo? Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik zou het niet weten. Ik denk dat er weer eilanden komen Ciao Reageren
studio dewolf Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Inderdaad zoals alle vorige GTA. Reageren
Scott14 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Daar hoef je geen topic voor te maken hoor. hier kan je het ook neer zetten: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=47931 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Het zijn gwn eilanden zoals altijd Reageren
bobsie132 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 het worden idd gewoon weer eilanden met niks eromheen. waarschijnlijk wordt het weer net zoals met SA dat je in het oneindige kan vliegen met een heli of zo. dat de zee zich dan vergroot :Y GTA 4 FOR THE WINNNN _O_ _O_ Reageren
Yoram1000 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Weer eilanden , is het makkelijkste Reageren
Jozz Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Daar hoef je geen topic voor te maken hoor. hier kan je het ook neer zetten: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=47931 heb ik ergens gezegt dat iets mijn wens is of iets waar ik naar verlang? nee Reageren
drial Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Daar hoef je geen topic voor te maken hoor. hier kan je het ook neer zetten: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=47931 heb ik ergens gezegt dat iets mijn wens is of iets waar ik naar verlang? nee precies. wordt je doodziek van die kut opmerkingen laat mensen lekker vragen stellen en doe niet zo moeilijk !!!!!!! Reageren
The Black Cat Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Van alle GTA's vond ik de rand in GTA3 nog het best, ik vind het niet zo heel erg leuk als het op een eiland ligt, omdat dat een beetje nep aanvoelt. Dus ik hoop dat het dus net zoals in GTA3 is, dat je in de verte bergen ziet liggen (Niet de skyline van de verdere stad, want dan heb je weer het gevoel dat je niet de hele stad kunt bezoeken, wat niet bij het GTA gevoel past) en dat er wel een verbinding is van de stad naar het vaste land, maar die je niet kan gebruiken. Zoals de Tunnel in GTA3, met daarbij de steile bergen die je niet kon beklimmen. Da's beter dan een onzichtbare muur. Maar dat wordt natuurlijk wel lastig allemaal, aangezien je wel kan vliegen. Voor vliegtuigen moet er dan wel een soort onzichtbare muur zijn, dat je weer wordt teruggetrokken ofzo. Maar het zal wel weer een eiland zijn inderdaad. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Zoals bij alle gta’s zullen het weer gewoon eilanden zijn. Je moet het zien als een traditie ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.