steintje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 weet iemand ook of er een freeway in het spel zit? op een screenshot zag ik wel een motor die er op leek. Reageren
Scott14 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Daar hoef je geen topic voor te maken hoor. hier kan je het ook neer zetten: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=47931 Reageren
steintje Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 dit is geen wens dit is een vraag. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 dit is geen wens dit is een vraag. Je hoeft voor elke vraag die je hebt ook geen nieuwe topic te maken.. Reageren
steintje Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 nee maar dat doe ik ook niet dit is een van mijn eerste topic en ik wil het graag weten. Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Het is nog niet bekend maar in trailer 3 zag je ff een shot van een motor die veel lijkt op een Freeway. Freeway uit SA Freeway (misschien) uit trailer 3 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Het is nog niet bekend maar in trailer 3 zag je ff een shot van een motor die veel lijkt op een Freeway.Freeway uit SA Freeway (misschien) uit trailer 3 Alleen de voorkant is iets anders Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Alleen de voorkant is iets anders Het kan toch een nieuw model zijn. Die Freeway zit al sinds 1984 in GTA (VCS). Denk jij nou echt dat R* een 24 jaar oude motor erweer in gaat doen? Reageren
steintje Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Het is nog niet bekend maar in trailer 3 zag je ff een shot van een motor die veel lijkt op een Freeway.Freeway uit SA Freeway (misschien) uit trailer 3 die motor bedoelde ik ja alleen ik wist niet of dat een freeway was omdat de achterkant ook een beetje anders eruitziet. net als de angel in gta vice city. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Alleen de voorkant is iets anders Het kan toch een nieuw model zijn. Die Freeway zit al sinds 1984 in GTA (VCS). Denk jij nou echt dat R* een 24 jaar oude motor erweer in gaat doen? Met mijn antwoord bedoel ik niet dat die motor niet op de freeway lijkt. Ik zeg alleen dat hij een andere voorkant heeft. Hoef jij je nie zo druk om te maken xD Reageren
Tsirapo Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 24 jaar of niet volgens mij zal R* toch zijn klassiekers in de spellen laten denk ik toch een freeway klinkt nogal nostalgisch in mijn oren sinds natuurlijk vice city btw nu we toch over motoren praten ze hebben de nrg-500 van Sa teruggehaald dus net die Sh*tzu dervoor klinkt het nog net beter. ik stel me de reclame al voor: Iemand loopt over straat en ziet zo een ding passeren aan een rotvaart. Pedestrian: SH*T WHAT WAS THAT! Sh*tzu bestuurder: hehehhehe Verteller van de reclame: The new sh*tzu nrg-500 will astonish even the fastest of pedestrians Of ze maken gwn een reclamefilmpje waarin iemand op een sh*tzu een tas steelt tegen een rotvaart. Reageren
bobsie132 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 volgens mij waren ze het wel van plan. hiervan zijn nog geen beelden maar als het komt lijkt mij dat wel leuk :Y GTA 4 FOR THE WINNNN _O_ Reageren
js007 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 hij zal er zeker weer in zitten Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik denk dat er wel een freeway in zit Dat kon je op die screen zien. Reageren
steintje Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik denk dat er wel een freeway in zit Dat kon je op die screen zien. dat hoeft niet presee een freeway te zijn hoor het kan ook een andere motor zijn de angel uit gta vice city leek ook op de freeway maar het was geen freeway. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.