Jump to content

hoe kan je een sign maken

Recommended Posts

Geplaatst:

haai ik wil graag zelf ook is singature's maken en daarvoor moet je geloof ik een programa hebben ofzo kan iemand helpen !!

Geplaatst:

Inderdaad als je een signature wilt maken heb je best een deftig programma nodig. Photoshop is het meest gebruikte programma hiervoor. Spijtig genoeg is dit heel duur, maar er is wel een trial te downloaden. Dit kan je hier doen. Verder gebruiken sommige mensen ook Paint (Shop Pro).

Nadat je Photoshop gekocht/gedownload en geinstaleerd hebt, kan je beginnen met signatures maken. Je kan best eerst de Adobe Photoshop Guide doorlezen. En daarna wat tuturials volgen. ;)

Heb je daarna nog vragen, dan stel je die gewoon!

Veel succes! :tu:

Geplaatst:
Inderdaad als je een signature wilt maken heb je best een deftig programma nodig. Photoshop is het meest gebruikte programma hiervoor. Spijtig genoeg is dit heel duur, maar er is wel een trial te downloaden. Dit kan je hier doen. Verder gebruiken sommige mensen ook Paint (Shop Pro).

Nadat je Photoshop gekocht/gedownload en geinstaleerd hebt, kan je beginnen met signatures maken. Je kan best eerst de Adobe Photoshop Guide doorlezen. En daarna wat tuturials volgen. ;)

bedankt :)

Geplaatst:

maar wara kan je die paint shop pro dan downloaden?

Geplaatst:

maar wara kan je die paint shop pro dan downloaden?

Ik vond dit, maar ik weet niet in hoeverre je beperkingen zijn, want ik heb Paint Shop Pro zelf niet.

Geplaatst:
Je kan toch ook met Photoshop CS 8.1.0 Signature's maken?
Je kan met elke (Adobe) Photoshop een sig maken, maar de nieuwste versie is de beste en uitgebreidste.
Geplaatst:

Ik geef je een tip: Ik zou Adobe Photoshop CS2 Nemen ;) Kun je fijn mee werken ^_^

Geplaatst:
Ik geef je een tip: Ik zou Adobe Photoshop CS2 Nemen ;) Kun je fijn mee werken ^_^

En CS3 dan?

CS3 is ongeveer hetzelfde, met een paar kleine vernieuwingen. CS3 is dus een soort uitbreiding op CS3, zonder echt geheel nieuwe dingen die je echt niet kan missen. Ik raad je daarom ook geen specifieke versie aan, zelfs met versie 7 of 8 kan je hele mooie signatures maken. Dan is je enige probleem je niet alle brushes kan laden, maar voor de rest zijn dat ook prima versies!

Geplaatst:

er staat dat je er voor moet betalen ? dat ga ik niet doen.

Geplaatst:

er staat dat je er voor moet betalen ? dat ga ik niet doen.

Jep, Dat is toch al gezegd? Maar je kan een trial downloaden, en die heb ik ook, daar kun je fijn mee werken ;)

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Gimp is toch echt wel voor de grote pro's. maarja ik ben pas 12 en ik kan er niet goed mee overweg. ik en mijn vader gebruiken Photoshop CS3 die is wel simpel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...