Jump to content

hoe kan je een sign maken


raymono

Recommended Posts

Gimp is toch echt wel voor de grote pro's. maarja ik ben pas 12 en ik kan er niet goed mee overweg. ik en mijn vader gebruiken Photoshop CS3 die is wel simpel.

Ik snap niet zoveel van Photoshop CS3..

Daarom gebruik ik paint, gemakkelijk en fijn :D en minder mooi :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gimp is toch echt wel voor de grote pro's. maarja ik ben pas 12 en ik kan er niet goed mee overweg. ik en mijn vader gebruiken Photoshop CS3 die is wel simpel.

Ik snap niet zoveel van Photoshop CS3..

Daarom gebruik ik paint, gemakkelijk en fijn :D en minder mooi :duh:

Met elk programma kan je veel, en dat geldt dus ook voor GIMP. Met Photoshop CS3 is echter nog veel meer mogelijk, en dat is ook de verklaring van het prijzige prijskaartje dat er aan Photoshop hangt en niet aan GIMP. Paint is ook een prima programma, maar vooral voor wat simpelere dingen. Timske, als je Photoshop hebt en als je het nog niet zo goed begrijpt, dan raad ik je aantal dingen aan. Om te beginnen de Adobe Photoshop Guide, erg handig, waardoor je de basis een beetje onder de knie krijgt. Als je de basis begrijpt zullen prachtige creaties logischerwijs niet het resultaat zijn, daar moet je heel veel tutorials voor volgen en je moet meer ervaring krijgen. Op den duur zul je zien dat je met Photoshop heel wat meer kan dan met Paint :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gimp is toch echt wel voor de grote pro's. maarja ik ben pas 12 en ik kan er niet goed mee overweg. ik en mijn vader gebruiken Photoshop CS3 die is wel simpel.

Ik denk niet dat gratis programma's voor "de grote pro's" zijn, maar goed...

Link to comment
Delen op andere websites

Gimp is toch echt wel voor de grote pro's. maarja ik ben pas 12 en ik kan er niet goed mee overweg. ik en mijn vader gebruiken Photoshop CS3 die is wel simpel.

Ik denk niet dat gratis programma's voor "de grote pro's" zijn, maar goed...

Het was wel gratis ik had het ook een kee rgedownload maar snapte er echt niks van :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...