Arthis Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Hee, Ik heb weer wat zitten prutsen met PS, hij is voor een vrien hier op het forum Nu staat mijn nickname er nog bij, dat wordt nog verandert Rates and commands please @Voor de mensen die het nog niet door hebben: ik heb deze sif voor Pie Is delicous! gemaakt Bewerkt: 7 april 2008 door Arthis Reageren
Jay; Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Comment: Ik vind deze sig veel beter dan al je andere sig's om eerlijk te zijn. Mooi gebrusht en de render is ook nog goed geplaatst. Je naam had van mij wel in een ander lettertype en kleur gemogen maar de plaatsing is wel goed al had hij ook ergens anders gekund. Verder heb je bij het brushen gekozen om het bovenaan wat lichter te doen en ik vind dat het wel mooi tot z'n recht komt. Voor de rest heb je nog een simpele border die er prima bij past en de render valt mooi op. Rate: 8.1 Reageren
Hackman Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik vind de signature redelijk geslaagd! De achtergrond is mooi gebrusht en de render is goed geplaatst... Het effect in de achtergrond vind ik ook wel mooi... Alleen je hebt een verkeerd font gekozen bij de tekst en de kleur vind ik iets te donker... Ook had ik de Opacity iets hoger gedaan... Ik zie ook dat je op de achtergrond een pattern hebt gebruikt... Wel jammer is dat hij bijna niet te zien is... Gelukkig dat ik net even een wortel op had Verder wel een mooie signature en ik vind dit ook een van de besten die je ooit hebt gemaakt! Wat me ook opviel is dat de render goed uitgeknipt is, vooral bij het haar... Je kunt eigelijks niet zien dat het eigenlijks uitgeknipt is en dat is een mooi +puntje! Heel misschien kan je ook denken aan een andere onderwerp van je signature want ik heb alleen nog maar "Strijd" sigs van jou gezien... Deze signature geef ik een welverdiende 9,5/10! Reageren
Arthis Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Bedankt voor jullie rate's, ik ben er erg blij mee. Ik vind de tekst idd altijd een moeilijk iets. En hackman: die render heb ik gewoon van planetrenders.net P.s. Hackman ik heb ook al wel eens iets anders dan "strijd-sigs" gemaakt, hoor kijk maar eens hier Bewerkt: 7 april 2008 door Arthis Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Weer een mooie signature! Het achtergrond Zit mooi in elkaar en de render is er goed in verwerkt. Het had alleen wel een ander lettertype mogen zijn. Maar zoals je al zegt: Dat is ook altijd het moeilijkst, vind ik ook . Boven is het Licht en onder is het donker, dat ziet er wel leuk uit. Rate: een mooie en welverdiende 8,5/10! Bewerkt: 7 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Wow,dat is echt mooi. De achtergrond is mooi. Je kunt wel zien dat persoon duidelijk uitknippen dus beter beetje kleur uit achtergrond rond vliegen die persoon dus ook beetje ijs. De lettertype is matig want het lijkt warm dus het past niet bij de achtergrond dus beter ijskleur op die woord. Rest zijn goed. 8,8/10 Reageren
pie is delicous! Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 hee art bedankt voor het maken zkrs wel een mooie sig ik vind brushes en effecten goed gelukt op de achtergrond dat kq ik dus NEVER hij is cool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.