Jump to content

Vliegveld/Brug


Gtaverslaving

Recommended Posts

Ik speel een tijdje weer GTA3, ik speel mijn ouwe spelen weer. Maar goed, Ik heb een paar vragen:

Warneer en hoe wordt de brug geopend om naar de andere stat te gaan

En waar staat de Vliegveld? en hoe kom je daar?

Dit waren mijn vragen wat ik echt nodig beantwoordt moet hebben.

Gtaverslaving

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel een tijdje weer GTA3, ik speel mijn ouwe spelen weer. Maar goed, Ik heb een paar vragen:

Warneer en hoe wordt de brug geopend om naar de andere stat te gaan

En waar staat de Vliegveld? en hoe kom je daar?

Dit waren mijn vragen wat ik echt nodig beantwoordt moet hebben.

Gtaverslaving

vraag 1:eerst moet je een aantal missies doen en dan is die brug weer heel

vraag 2:het vliegveld is op het derde eiland :) .

1973.

Link to comment
Delen op andere websites

De Callahan Bridge zal na de missie Last Request weer te betreden zijn, waardoor je toegang tot Staunton Island hebt en hier de volgende missies zal krijgen.

Het vliegveld ligt in Shoreside Vale, waar je hier dus eerst toegang tot moet hebben. Hiervoor zul je de missie A Drop in the Ocean moeten voltooien. Wanneer je dan de brug naar Shoreside Vale neemt, zal het vliegveld aan je linkerkant liggen.

Ter verduidelijking zie je hieronder een kaartje. Het vliegveld ligt in de rode circel.

post-11013-1207589085.png

Link to comment
Delen op andere websites

De Callahan Bridge zal na de missie Last Request weer te betreden zijn, waardoor je toegang tot Staunton Island hebt en hier de volgende missies zal krijgen.

Het vliegveld ligt in Shoreside Vale, waar je hier dus eerst toegang tot moet hebben. Hiervoor zul je de missie A Drop in the Ocean moeten voltooien. Wanneer je dan de brug naar Shoreside Vale neemt, zal het vliegveld aan je linkerkant liggen.

Ter verduidelijking zie je hieronder een kaartje. Het vliegveld ligt in de rode circel.

post-11013-1207589085.png

Ok de vraag over de vliegveld snap ik nu, maar bij wie kun je de missie Last Request krijgen?

Bewerkt: door Gtaverslaving
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb een vraag die met het Cartel te maken heeft:

Waar in Shoreside Vale ligt dat mansion waar je terecht komt in de missie The Exchange?

Waar zijn de auto's van het Cartel te vinden: de Cartel Cruisers

En ook nog wat vragen over de Mafia:

Waarom hebben ze in het begin alleen een pistool en later als je Salvatore Leone hebt vermoordt ook ineens een shotgun?

Waarom kan je niet verder in het mansion van Salvatore dan alleen de woonkamer?

En nog een algemene vraag:

Waarom hebben ze Darkel om het laatste moment nog even geschrapt uit GTA 3

Bewerkt: door Danny13091994
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik heb een vraag die met het Cartel te maken heeft:

Waar in Shoreside Vale ligt dat mansion waar je terecht komt in de missie The Exchange?

Waar zijn de auto's van het Cartel te vinden: de Cartel Cruisers

En ook nog wat vragen over de Mafia:

Waarom hebben ze in het begin alleen een pistool en later als je Salvatore Leone hebt vermoordt ook ineens een shotgun?

Waarom kan je niet verder in het mansion van Salvatore dan alleen de woonkamer?

En nog een algemene vraag:

Waarom hebben ze Darkel om het laatste moment nog even geschrapt uit GTA 3

1. Ik heb die missie nog niet gedaan, maar pak je kaart (die bij je spel zat) en kijk bij Shoreside Vale, ik neem een gokje dat het nummertje 3 is. (vanwege de naam: Cartel Mansion)

2. Ze staan op deze locaties, ze rijden ook in de buurt van bouwterreinen.

3. Geen flauw idee, misschien omdat je dan wat meer uit hun buurt blijft?

4. Omdat er niet meer nodig was, blijkbaar.

5. Dat is niet heel bekent, maar het kan zijn dat hij wat de maken had met de TT-aanslagen. Op deze pagina vind je wat meer info over hem.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ik heb die missie nog niet gedaan, maar pak je kaart (die bij je spel zat) en kijk bij Shoreside Vale, ik neem een gokje dat het nummertje 3 is. (vanwege de naam: Cartel Mansion)

Ter verduidelijking heb ik hier een kaartje ter verduidelijkheid.

3. Geen flauw idee, misschien omdat je dan wat meer uit hun buurt blijft?

Zelf heb ik het vermoeden dat er een aanslag is gepleegd op hun leider. Om nog een aanslag op één van de hogere machten binnen de maffia vermoordt, hebben ze extra sterke wapens.

Overigens nog een kleine aanmerking op het volgende.

ze rijden ook in de buurt van bouwterreinen.

Nee, dat ze in de buurt van het bouwterrein in Staunton Island rijden wil niet zeggen dat ze bij elke bouwplaats rijden. Dat ze daar rijden komt enkel omdat dat hun territorium is, net zoals de omgeving rond de Cartel Mansion.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...