Fiegel5 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik ben er aan toe gekomen om eens in de weer te gaan met PS, ik vind het niet erg makkelijk. Maar hier is hij, de eerste: Nou is mijn vraag, of het de moeite waard is om hem in mijn sig te zetten. En rates en commentaar/tips natuurlijk ! Reageren
Venzio Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik ben er aan toe gekomen om eens in de weer te gaan met PS, ik vind het niet erg makkelijk. Maar hier is hij, de eerste: Nou is mijn vraag, of het de moeite waard is om hem in mijn sig te zetten. En rates en commentaar/tips natuurlijk ! Ik vind dat je er wel een beter fond bij kan doen want dit is niet echt zo super. voorderest ziet hij er wel leuk uit ik geef je een 7,5 vind ik wel Venzio Reageren
Jay; Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Erg netjes voor een eerste keer moet ik zeggen. Hij is wel wat leegjes maar ik kan zien dat je het zoveel mogelijk geprobeerd hebt op te vullen. Het ziet er opzeg wel redelijk uit omdat je veel dingen niet vergeten bent die veel beginners wel doen. Denk maar aan de tekst, een border en dergelijke. Toch zie ik dat je het brushen hebt overgeslagen en gelijk bent begonnen met de renders er op te plakken. Het is niet zo moeilijk om te brushen want hoe meer je oefent, hoe makkelijker het gaat. Ik kan je adviseren deze tutorial door te lezen. Er word stapsgewijs en op een makkelijke manier verteld hoe je een redelijke signature maakt. Op deze manier heb ik het ook geleerd (niet dat ik zo goed ben ) en zul jij het ook kunnen. Reden genoeg om even een kijkje te nemen dus. Ik wens je verder nog veel succes! Bewerkt: 8 april 2008 door Jay; Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Voor de eerste keer is het heel goed Fiegel! De render is er mooi ingezet, Alleen ziet hij wel een beetje donker Hij is nog wel een beetje leeg(het achtergrond)Maar dat moet je leren Maar verder voor een beginner zeker niet slecht! Succes verder met de Signature's Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Voor de eerste keer is tie wel redelijk. Maar zoals de anderen al zeiden is hij wat leegjes. Het eerste wat me opvalt bij deze sig is de tekst. De tekst is wat te fel in vergelijking met de rest. In dit geval zou geel niet echt passen met zwart. Probeer hier misschien het een en ander aan te passen. Misschien dat je er een tutorial over kan opzoeken in de helpdesk. Wat al eraan kan gebeuren zijn wat meer blending options. Dit geeft een leuker effect aan de tekst. Probeer de kleuren vervolgens ook een beetje de variëren. Misschien dat het dan wat meer zal passen met de rest van de sig. Daarnaast zou ik de tekst beter niet door de wapen heel lieten lopen, zoals nu wel het geval is.Waarschijnlijk heb je een stock gebruikt. Probeer misschien in het vervolg een render nemen en de rest zelf opvullen met brushes e.d. Netjes is de border. Zoals iemand anders al zei is het goed dat je dit niet bent vergeten ofzo. De eerste keren ontbreekt er wel het een en ander aan een desing van beginners. Wat wel jammer is dat de gezicht van hitman aan de zijkant erg licht is. Doordat de border er ook loopt vind ik dat wel een niet al te leuk gezicht geven. Zoals ik al zei is het wel redelijk voor je eerste desing. Probeer nog wat tuorials door te nemen. Photoshoppen kan erg lastig zijn in het begin. Maar zodra je het eenmaal door hebt ontstaan er mooie dingen. KIjk eens bij de helpdes-tutorials en neem het een ander tustig door. Veel succes nog met desingen! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Dankje, brushen vind ik niet zo heel makkelijk. Aangezien ik begod niet weet waar ik een nieuwe op moet slaan en weer opene Bedankt voor de tips.. Overings is een groot deel van de sig met behulp van een tut van froodooo! En het ziet er minder uit, omdat ik geen engels kan .. Wat is een fond trouwens, en blenden:P? Bewerkt: 8 april 2008 door Fiegel5 Reageren
Jay; Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Fons is een soort lettertype, je kunt ze op verschillende site's downloaden. Uiteraard staat hier meer over uitgelegd in de Rondleiding door Adobe Photoshop. Blenden is je sig als het ware een plek in het plaatje geven en niet een gevoel te creëren alsof het er gewoon opgeplakt is. Dit kun je met verschillende soorten opties doen en soms een combinatie met effecten. Brushen is niet zo moeilijk, vertel je problemen misschien iets gedetailleerder dan kan ik je helpen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Nou, ik heb niet echt een tut gevonden hoe ik moet inblenden. Dat wil ik wel graag weten.... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Hier kan je alle tuturials op een rijtje, op alfabetische volgorde vinden. De 2 tuturials kan je hier (.Levi.) en hier (M4X) vinden. Het is trouwens geen fond of fons, maar font. Edit @ hieronder: Ik weet wel dat het een typfoutje was, maar het kan Fiegel verwarren. Bewerkt: 9 april 2008 door Hanneswasco Reageren
Jay; Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Weet ik best, een typfoutje Verder moet je gewoon wat uitproberen met Photoshop. Door wat te klooien met effecten leer je het best snel. Verder is het slim om bij tut's te kijken wat je precies aan het doen bent zodat je het ook echt onthoud. Kijk gewoon wat er aan je signature veranderd en wees niet bang om wat uit te proberen. Je kunt immers altijd wel terug gaan naar je vorige stap. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.