Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

Geplaatst:

Whoops :$ .

Zo dan maar:

Team Noord (Tom Hagen): 1

Team Zuid (Thundercover): 1

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Dan Post ik maar de eindpost van vandaag ^_^ Maar ik had me wel bijna verslapen :puh:

Geplaatst:

Ditmaal trok Tjerk aan het langste eind:

Team Noord (Tom Hagen): 1

Team Zuid (Thundercover): 2

Team Zuid is nog slechts 2 punten verwijderd van de ovewinning(ze zijn dan niet meer in te halen).

Geplaatst:

Ik moet toch wel eerlijk zeggen dat ik deze opdracht niet zo leuk vind hoor. Ik ben heus niet zo zot om tot 3 uur voor m'n PCtje te blijven zitten. Ik heb ook nog een leven, en ik kan mijn nachtrust goed gebruiken. Je zegt wel dat het niet verplicht is enzo, maar ik vind het toch er wat over. Niet iedereen mag wel zo lang opblijven, en niet iedereen is daar toe in staat. Ook is dit maar een stom virtueel forum, als daar een wedstrijd voor gemaakt wordt moet je toch niet je nachtrust opgeven ... Maarja, als jullie toch maar zo lang willen opblijven, ga je gang, ik houd je niet tegen ...

Geplaatst:

Zover ik begrijp gaan alle mensen die hier 's nachts hebben gewoon op tijd naar bed, zetten hun wekker om 5 voor 3. Posten iets en gaan weer slapen. Zo zijn ze 5 minuten van hun nachtrust kwijt en dat hebben ze er voor over.

Tuurlijk begrijp ik dat het als een bezwaar voelt voor sommige leden, maar net als de echte expeditie robinson zitten er ook grensverleggende opdrachten in, en met een goede communicatie in je team kan je het zo afspreken dat iedereen hooguit 2 keer deze week de moeite hoeft te nemen, dus niet elke nacht.

Geplaatst:

Ik had inderdaad de wekker gezet op 10 voor 3. Maar ik had het eigenlijk niet hoeven doen, omdat Jay; al een berichtje had geplaatst en er niemand van de tegenpartij daarna een bericht geplaatst had. Maarja, liever het zekere voor het onzekere ^_^

Geplaatst:

Ik ga mijn wekker niet zetten! Dan ben lig ik nog een uur wakker door de hitte, en moet ik de volgende ochtend met satéprikkers mijn ogen open houden. Volgende contest iets overdags wat je moet winnen op basis van vaardigheden, niet op ziekheid.

Geplaatst:

Ik heb nog school en het heel druk en GTAF is een hobby, niet een leven. Zullen we op een ander tijdstip doen. Anders is het zo dat maar sommige het kunnen proberen.

Geplaatst:

Nog twee nachtjes, dan is het allemaal voorbij en kunnen jullie afscheid van iemand gaan nemen. Wel toevallig dat de leden die er tegen zijn allemaal in het team van TomHagen zitten, wat een glansrijke overwinning wordt dit. :)

Geplaatst:
Je hebt gelijk Thundercover :puh: Ze kunnen vast niet tegen hun verlies. :schater:

Wel :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...