Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik deel alvast even mede, dat team Zuid weer een punt erbij gaat krijgen. :tu:

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Haha ben benieuwd :puh: .

Ik wil overigens nog even duidelijk maken dat deze ronde gewoon doorgaat zoals geplanned. Als niemand van Team Noord mee wil doen is het hun eigen keuze en dan zijn de consequenties voor hunzelf. Ik kan jullie meteen gerust stellen dan niet elke ronde 's nachts word uitgevoerd. Maar als eerder gezegt zullen we net als in de echte Expeditie Robinson opzoek gaan naar de grenzen en deze soms een beetje oprekken.

Succes weer vannacht ;) .

Geplaatst:

Vannacht ga ik niet nog een keer hoor, dat knapt iemand anders maar op :puh:

Geplaatst:

Zoals al aangekondigt was Tjerk dit maal de laatste dus daarmee brengt hij de stand naar:

Team Noord (TomHagen): 1

Team Zuid (Thundercover): 3

Nog 1 punt te gaan.

Geplaatst:

Lekker hoor, ik ben vandaag vrij en morgen vrij dus ik zal m'n best doen vannacht. Goed werk jongens!

Geplaatst:

Ik ga m'n wekker zetten en dan het winnende punt voor team Thunder pakken! ^_^

Geplaatst:

Het enige goede uit kamp zuid, is de trein het vlot naar kamp Noord! Ach, met Blizzard of zonder Blizzard, ik zie hem toch niet :7

Geplaatst:
Het enige goede uit kamp zuid, is de trein het vlot naar kamp Noord! Ach, met Blizzard of zonder Blizzard, ik zie hem toch niet :7

Tja, zien is nouja.. Laatmaar, al die praatjes doen me niet goed...

Geplaatst:

Laat ik dan maar beginnen met het openingsbod van 1-4 voor Team Zuid. Wie bied er meer? :)

Geplaatst:

Gelukt! ^_^ En lekker snel ook. Maar ik deel even mee, dat ik het weekend niet de beschikking heb over een computer. Dat komt omdat ik een duik cursus ga doen waarbij ik Advanced Open Water (2de Duikgraad van PADI) ga halen ^_^ Als de volgende opdracht weer in die ouwe mannen tempo komt, heb ik niets te vrezen. Maar anders... Succes :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...