Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Het spel is gespeeld, de kaarten zijn geschud en het winnende team is bekend, namelijk: Team Zuid met 4 punten en is daarmee niet meer in te halen. De informatie over de eerste eilandraad voor Team Noord volgt spoedig.

Geplaatst:
Yeah, Team Zuid FTW! :dans:

Neen, je bedoeld Team Noord FTW! :dans:

Wij geven ons niet zomaar gewonnen hoor!

Geplaatst:
Yeah, Team Zuid FTW! :dans:

Neen, je bedoeld Team Noord FTW! :dans:

Wij geven ons niet zomaar gewonnen hoor!

Zo wil ik het horen :D

Wij zijn tactisch heel goed ingesteld :Y

Geplaatst:
Konden we maar nog een keer winnen met deze opdracht. :(
Jij leeft zeker in dromenland. Als ik vannacht en morgennacht nog twee punten pak, lijkt het achteraf net alsof het spannend is geweest :D
Geplaatst:

Heeft iemand ER de 100 gekeken?? Nou, daar leek het of team blauw ging winnen maar na een tijdje won team rood dus in nog niks zeker.

Geplaatst:
Heeft iemand ER de 100 gekeken?? Nou, daar leek het of team blauw ging winnen maar na een tijdje won team rood dus in nog niks zeker.
Uiteraard. Team Noord pakt gewoon de volle winst in de volgende contest. Daar ben heilig van overtuigd. Tuig dat om 3.00 uur 's nachts nog een topic onderspamt, kán gewoon niet winnen :puh:
Geplaatst:

Details over de stemming zijn gepost, excuses (wederom) voor de vertraging maar ik heb het jammerlijk genoeg erg druk met school.

Stem verstandig ;) .

Geplaatst:
Details over de stemming zijn gepost, excuses (wederom) voor de vertraging maar ik heb het jammerlijk genoeg erg druk met school.

Stem verstandig ;) .

Waar, hoe , waneer?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...