Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

Geplaatst:
Details over de stemming zijn gepost, excuses (wederom) voor de vertraging maar ik heb het jammerlijk genoeg erg druk met school.

Stem verstandig ;) .

Waar, hoe , waneer?

Dat staat in het pinned topic in None of the Above. Ik ben lekker onschendbaar :dans:
  • Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Zo, we hebben jullie weer even op jullie plek gezet.

Maar bij de volgende ronde zal het omgekeerd zijn, wees daar maar zeker van. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben benieuwd wie er uitgepoept wordt door ons kamp.

Edit: Oh, ik zie net dat het die sneeuwstorm is. Wie? Die ja.

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Krijgen wij overigens geen voorsprong in de volgende ronde ofzo? Want het andere team had namelijk een deelnemer meer. :(

Geplaatst:

Zie Radio Es niet als volwaardig deelnemer van ons team. Hij is slechts een aanhangsel.

Geplaatst:
Zie Radio Es niet als volwaardig deelnemer van ons team. Hij is slechts een aanhangsel.

Wat ben jij sympathiek zeg. :duh: Maar hij is en blijft een deelnemer, en als het er uiteindelijk op aankomt wie het eerst uitgemoord is (alle leden weg) dan hebben jullie toch meer geluk? Of zal er vanaf nu niemand meer weg vallen?

Geplaatst:

Hmm, ik denk dat jij bij de volgende eliminatie de dupe bent, ook al is Radio Es. al een maand afwezig. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Blizzard heb ik ook niet gezien...

Maar nu hebben jullie twee leden meer, terwijl dat maar één lid had moeten zijn.

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Dat klopt maar wanneer komt nou de nieuwe opdr> NIet weer van Post om 5:00 en je hebt een punt erbij. Dat is een stomme opdr vind ik.

Geplaatst:
Dat klopt maar wanneer komt nou de nieuwe opdr> NIet weer van Post om 5:00 en je hebt een punt erbij. Dat is een stomme opdr vind ik.

Ikkes heeft al gezegd dat de volgende opdracht overdag is, al vind ik 05:00h minder erg dan 03:00h. :D

@ TomHagen: Je kan niet tegen je verlies. Team Zuid FTW! :dans:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...