TomHagen Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 De spanning stijgt...Edit: Ikkes heeft ons weer gefaald Hij heeft ons gefaald? Doet ie goed.Ik ben in ieder geval naar Pinkpop, dus als de contest dit weekend begint, zou dat heel flauw zijn van Ikkes.
Hanneswasco Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 De spanning stijgt...Edit: Ikkes heeft ons weer gefaald Hij heeft ons gefaald? Doet ie goed.Ik ben in ieder geval naar Pinkpop, dus als de contest dit weekend begint, zou dat heel flauw zijn van Ikkes. Hihi, nu zal hij een schuldgevoel hebben en ons enkele punten cadeau geven.
Ikkes Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik schaam me echt kapot :$ , ik ben druk bezig iemand te regelen die mij even bij gaat staan hiermee, want zoals jullie al merken schiet het zo niet op :$ . Aangezien ik las dat de kampleider (Team Noord) sowieso dit weekend er niet is stel ik voor dat we het over het weekend heen tillen, anders zou het een wel heel on eerlijke strijd worden. Goed?
Radio Es. Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 nou dat vind ik eingelijk niet kunnen maarja het is niet anders sommige mensen denken dat ik inactief ben maar ik hou het topic goed en sucuur in de gaten... voor de mensen van mijn eigen team stuur ff een pm met je emailadres dan kunne we elkaar toevoegen. radio es. ..... zo scherp als een mes
Ghost_Rider Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 De spanning stijgt...Edit: Ikkes heeft ons weer gefaald Hij heeft ons gefaald? Doet ie goed.Ik ben in ieder geval naar Pinkpop, dus als de contest dit weekend begint, zou dat heel flauw zijn van Ikkes. Waneer ga je naar Pinkpop? Ik ga morgen.
Hanneswasco Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik schaam me echt kapot :$ , ik ben druk bezig iemand te regelen die mij even bij gaat staan hiermee, want zoals jullie al merken schiet het zo niet op :$ . Aangezien ik las dat de kampleider (Team Noord) sowieso dit weekend er niet is stel ik voor dat we het over het weekend heen tillen, anders zou het een wel heel on eerlijke strijd worden.Goed? Voor mij is het oké, want ik al er alleen maar beter bij varen.
Thundercover Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik blijf het knap vinden dat jullie naar Pinkpop gaan, terwijl we op een eiland in de middle of nowhere zitten.
Jay; Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 nou dat vind ik eingelijk niet kunnen maarja het is niet anders sommige mensen denken dat ik inactief ben maar ik hou het topic goed en sucuur in de gaten... voor de mensen van mijn eigen team stuur ff een pm met je emailadres dan kunne we elkaar toevoegen. radio es. ..... zo scherp als een mes Wel Radio Es. lever eens een bijdrage dan.. Al die tijd zaten we tot in de late nachturen achter onze laptop en Pc te wachten op de klok. En zodra de teller bijna bij de 3:00 kwam typten we met een slapeloze kop in dit topic. Dat allemaal voor ons team, dat allemaal voor de overwinning. We blijven het dus allemaal jammer vinden dat jij je uiterste bijdragen niet hebt kunnen leveren aan je team maar je toch wel bent blijven toekijken. Ik heb zo een sterk vermoeden dat je ons wilt toevoegen en ons wilt bespioneren. Dat je dan naar TomHagen's kamp rent en daar alle informatie verspreid en ons zo verraad. Dat jij al die tijd bent blijven toekijken maar geen woord gepost hebt blijft pijn doen. Zo scherp als een mes, zo scherp voelt de pijn van verraad Radio Es.
Hanneswasco Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 nou dat vind ik eingelijk niet kunnen maarja het is niet anders sommige mensen denken dat ik inactief ben maar ik hou het topic goed en sucuur in de gaten... voor de mensen van mijn eigen team stuur ff een pm met je emailadres dan kunne we elkaar toevoegen. radio es. ..... zo scherp als een mes Ik heb zo een sterk vermoeden dat je ons wilt toevoegen en ons wilt bespioneren. Dat je dan naar TomHagen's kamp rent en daar alle informatie verspreid en ons zo verraad. Dat jij al die tijd bent blijven toekijken maar geen woord gepost hebt blijft pijn doen. Zo scherp als een mes, zo scherp voelt de pijn van verraad Radio Es. Nou dat wil dan alleen maar zeggen dat ons team sympathieker is en iedereen bij ons wil horen.
Fiegel5 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Zullen we dan maar een liedje zingen? HET HONDJE VAN DE BAKKER.............
Ghost_Rider Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Pinkpop was zó vet.. Nu ben ik weer met m'n privé boot naar het eiland gekomen en kom ik jullie weer irriteren.
Thundercover Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 * gaat languit in het zand liggen *
Tjerk Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) HET HONDJE VAN DE BAKKER............. HEEFT VIES GEDAAN............. Bewerkt: 1 juni 2008 door tjerk
Hanneswasco Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 * gaat languit in het zand liggen * Toch niet in de plek waar ik even iets gedaan heb wat je niet wilt weten?
Recommended Posts