Thundercover Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Jij zit toch aan de andere kant van het eiland. ^^
Ghost_Rider Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Hij wou gewoon graag bij ons team horen.. ^^
Radio Es. Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) sorry dat ik dan niet tot in de láte uurtjes mee heb gepost, maar als ik om middernacht nog op de pc gaat zitten dan is me ma daar niet zo blij mee en krijg ik op me kop. dus sorry nogmaals enne ik ben echt geen verrader, ik blijf gewoon bij mijn team en daar ben ik trots op ook! Bewerkt: 2 juni 2008 door Radio Es.
TomHagen Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Pinkpop was zó vet.. Nu ben ik weer met m'n privé boot naar het eiland gekomen en kom ik jullie weer irriteren. Yeah! Ik ben het hele weekend geweest (camperen) Heb me wel vermaakt.Ik ben in ieder geval weer fris voor de volgende contest.
Hanneswasco Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Wel laat de volgende ronde maar komen, Ikkes!?
Thundercover Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Gefeliciteerd, Radio Es! Je hebt nu al net zoveel berichten gepost als Mania-92!
TomHagen Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Gefeliciteerd, Radio Es! Je hebt nu al net zoveel berichten gepost als Mania-92! Een goede leider geeft alleen maar positief commentaar, in plaats van sarcastische kritiek.Radio Es., je mag wel in Kamp Noord! @hieronder: Hoezo? Bewerkt: 3 juni 2008 door TomHagen
Thundercover Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 De enige die kritiek heeft ben jij.
Hanneswasco Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Komaan gasten, het lijkt me een klein beetje te vijandig te worden. TomHagen, ga je democratisch 2 leden kiezen voor de volgende ronde, of speel je de (slimme) dictator?
Tjerk Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Maar vijandigheid is gepaard met spanning en senstatie Bewerkt: 3 juni 2008 door tjerk
TomHagen Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Maar vijandigheid is gepaard met spanning en senstatie Inderdaad, dat willen de kijkers zien!
Gijsso Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Komaan gasten, het lijkt me een klein beetje te vijandig te worden. TomHagen, ga je democratisch 2 leden kiezen voor de volgende ronde, of speel je de (slimme) dictator? Dat krijg je als we allemaal honger hebben en we ons doodvervelen.
Tjerk Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Honger? Wij zitten lekker te barbecuen hoor.
TomHagen Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Honger? Wij zitten lekker te barbecuen hoor. Wij moeten het doen met wat kokosnoten en kiwi's
Mania-92 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Wie heeft er al een flinke baard gegroeit? Want zoals jullie weten wint degene met de grootste baard het spel gewoon..
Recommended Posts