Jay; Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 We moeten trouwens wel de meer dan 1100 posts in het spel- en overleg topic van 'Wie is de mol?' overtreffen, anders kan dit geen succes genoemt worden Inderdaad al weet ik niet of we dat redden. Wel, deze telt in ieder geval mee! (spam)
Thundercover Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Binnenkort zullen wij wel een groter team hebben. Met tempo van Ikkes zou ik het woord 'binnenkort' toch als eerste veranderen, mocht het al ooit gebeuren.
TomHagen Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Binnenkort zullen wij wel een groter team hebben. Met tempo van Ikkes zou ik het woord 'binnenkort' toch als eerste veranderen, mocht het al ooit gebeuren. Haha inderdaad. Alleen al omdat we ons door Ikkes zo vervelen hier halen we de 2000 posts
Hanneswasco Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Binnenkort zullen wij wel een groter team hebben. Met tempo van Ikkes zou ik het woord 'binnenkort' toch als eerste veranderen, mocht het al ooit gebeuren. Haha inderdaad. Alleen al omdat we ons door Ikkes zo vervelen hier halen we de 2000 posts Ik denk eerder de 5000 posts. Maar gasten, ik zal wel van de 28ste juni tot ongeveer de 8ste weg zijn naar Spanje, dus als er dan een opdracht is kan ik niet meehelpen. Een ramp!
Thundercover Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Het lijkt me het handigst om tijdens de vakantie het spel gewoon even stil te leggen, aangezien iedereen op een ander moment weg is.
Hanneswasco Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Het lijkt me het handigst om tijdens de vakantie het spel gewoon even stil te leggen, aangezien iedereen op een ander moment weg is. Dat lijkt me geen best idee, een spel 2 maanden stilleggen? Dan kan je even goed het hele spel voor altijd stilleggen ...
Thundercover Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Alsof het spel wel door kan gaan als Ikkes op vakantie is? Tevens ligt Wie is de mol? ook al maanden stil, dus daar zijn twee maanden niks bij.
TomHagen Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Wie is de mol? is toch afgelopen...? Maar ja, ik ben ook wel voor om het spel stil te leggen, anders dan wint dalijk het ene team omdat het andere team op vakantie is...
Hanneswasco Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Wie is de mol? is toch afgelopen...? Maar ja, ik ben ook wel voor om het spel stil te leggen, anders dan wint dalijk het ene team omdat het andere team op vakantie is... Maar als wij dat ene team zijn, is alles toch goed?
TomHagen Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Wie is de mol? is toch afgelopen...? Maar ja, ik ben ook wel voor om het spel stil te leggen, anders dan wint dalijk het ene team omdat het andere team op vakantie is... Maar als wij dat ene team zijn, is alles toch goed? Nee, ik wil sportief winnen, niet laf of achterbaks. Op het einde mag iemand van het andere team niet zeggen "ja maar ik was op vakantie ".
Fiegel5 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Jaja, dan word ikkes net mirrrr. Die heeft het stil gelegt en nooit meer...............
Gijsso Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik ben bijna niet online vanaf de 17e tot de 24e (pww) dus als er een opdr is, dan kan ik die jammergenoeg niet doen.
Ikkes Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Vanmiddag zal tijdelijk de laatste opdracht zijn, er waren al geruchten, maar ik ben inderdaad genootzaakt om het spel tijdelijk stil te leggen. Dit met het oog op de "individuele" rondes waar iedereen gewoon bij moet kunnen zijn, voor een eerlijke strijd. Maar zover is het nog niet dus vanmiddag gaan we weer los .
TomHagen Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Maar zover is het nog niet dus vanmiddag gaan we weer los . Rock 'N Roll!!
Recommended Posts