Gijsso Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 18-06-08 Vandaag zit ik al meer dan 30 dagen op dit kut eiland. Ik ga dood van de verveling. Er zou vanmiddag een nieuwe proef starten maar er is weer niks gebeurd. Ik heb wel een walvishaai gevangen dus hebben we weer eten voor 1 week. Sommige mensen worden al knorrig van de verveling. Over een tijdje worden we allemaal voor een hele tijd alleen gelaten zonder proeven. Ik denk dat dit een uithoudings-proef is. Wie het langste het kan vol houden. Lief dagboek, ik het echt niet wat morgen gebeurd en wie er bij de volgende stemming eruit vliegt. Maar m'n inkt is bijna op dus ik hou maar op met schrijven.
Thundercover Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Inkt te koop! Vijf euro per liter! Inkt te koop!
Fiegel5 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Inkt te koop! Vijf euro per liter! Inkt te koop! Ik doe het voor 2 PUH.
TomHagen Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 18-06-08Vandaag zit ik al meer dan 30 dagen op dit kut eiland. Ik ga dood van de verveling. Er zou vanmiddag een nieuwe proef starten maar er is weer niks gebeurd. Ik heb wel een walvishaai gevangen dus hebben we weer eten voor 1 week. Sommige mensen worden al knorrig van de verveling. Over een tijdje worden we allemaal voor een hele tijd alleen gelaten zonder proeven. Ik denk dat dit een uithoudings-proef is. Wie het langste het kan vol houden. Lief dagboek, ik het echt niet wat morgen gebeurd en wie er bij de volgende stemming eruit vliegt. Maar m'n inkt is bijna op dus ik hou maar op met schrijven. Alleen jammer dat je niet in je dagboek schreef maar op het forum.
Ikkes Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Met vanmiddag bedoelde ik natuurlijk morgenmiddag (deze middag dus) :$
Thundercover Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Tot twee keer toe? Ik heb ook gummen te koop.
TomHagen Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Tot twee keer toe? Ik heb ook gummen te koop. Gaan we naar een onbewoond eiland, neemt meneer inkt en gummen mee
Hanneswasco Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Tot twee keer toe? Ik heb ook gummen te koop. Gaan we naar een onbewoond eiland, neemt meneer inkt en gummen mee Handig, toch? Gisterenmiddag en vanmiddag duurt lang.
Gijsso Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 19-06-2008 Vanmiddag zou de proef zijn maar er gebeurd weer helemaal niks. Heb wat inkt gestolen om weer te kunnen schrijven en wat gummen voor de rubber (om om te smelten naar een condoom als we op een bewoond eiland komen en er zijn daar geile wijven). Verder heeft TomHagen een zonnesteek omdat hij wat gummen aan mij wou verkopen (ik gebruik inkt!! en geen potlood).
Tjerk Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Neue Eupreucht jeugens. Keuz mahr iemeund eus! heu heu.
Fiegel5 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Jongens ik heb een walvis kunnen vangen, dat word lekker eten vandaag!
Recommended Posts