Ghost_Rider Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Luilak, je rust al de hele tijd sinds we op dit eiland zitten.
Fiegel5 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Tom blijf van dat eten af, we gaan niet het bos in. Dan ben je bezig, en als je bezig bent moet je eten. EN DAT MAG NIET!
Hanneswasco Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik heb een idee! We bouwen een vliegtuig van al het palmboomhout op het eiland en dan vliegen we naar huis! Als we crashen in het water is het niet erg, want hout drijft.
TomHagen Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik heb een idee! We bouwen een vliegtuig van al het palmboomhout op het eiland en dan vliegen we naar huis! Als we crashen in het water is het niet erg, want hout drijft. Oké! Zorg jij voor de motor?Nee, dan rust ik liever nog wat langer uit.
Gijsso Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 In het regenwoud schijnt er een BurgerShot te zijn. Jullie kunnen toch niet alleen maar leven van kokosnoten en vis?? En dat vliegtuig is een slecht idee. Hoe wil je nou een motor maken die genoeg kracht heeft voor 8 personen??
Gijsso Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Waarom niet, ik verveel me toch. Maar dat kan niet nu (ga uit eten) en morgen ga ik weg voor 2 weken.
TomHagen Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Kokosnoot. K-O-K-O-S-N-O-O-T. Nou zeg. Jij kijkt zeker elke dag LINGO, dat je er zo goed in bent
Fiegel5 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Nou stelletje badapen. Ik knijp er tussen uit, ik heb een telefoon gevonden in de tas van Tom, ff gauw een vakantie geboekt voor 5 dagen. Morgen vertrek ik, aju!
TomHagen Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Nou stelletje badapen. Ik knijp er tussen uit, ik heb een telefoon gevonden in de tas van Tom, ff gauw een vakantie geboekt voor 5 dagen. Morgen vertrek ik, aju! Dat is geen telefoon, dat is een scheerapparaat. Dus nu heb je jezelf weggeschoren! Whhahahaha!
TomHagen Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Nou stelletje badapen. Ik knijp er tussen uit, ik heb een telefoon gevonden in de tas van Tom, ff gauw een vakantie geboekt voor 5 dagen. Morgen vertrek ik, aju! Dat is geen telefoon, dat is een scheerapparaat. Dus nu heb je jezelf weggeschoren! Whhahahaha! Ik vind mijn grap eigenlijk wel een getypte lach waard
Recommended Posts