Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

Geplaatst:

Luilak, je rust al de hele tijd sinds we op dit eiland zitten. :t

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Tom blijf van dat eten af, we gaan niet het bos in. Dan ben je bezig, en als je bezig bent moet je eten. EN DAT MAG NIET!

Geplaatst:

Ik heb een idee! We bouwen een vliegtuig van al het palmboomhout op het eiland en dan vliegen we naar huis! Als we crashen in het water is het niet erg, want hout drijft. ^_^

Geplaatst:
Ik heb een idee! We bouwen een vliegtuig van al het palmboomhout op het eiland en dan vliegen we naar huis! Als we crashen in het water is het niet erg, want hout drijft. ^_^
Oké! Zorg jij voor de motor?

Nee, dan rust ik liever nog wat langer uit.

Geplaatst:

In het regenwoud schijnt er een BurgerShot te zijn. Jullie kunnen toch niet alleen maar leven van kokosnoten en vis??

En dat vliegtuig is een slecht idee. Hoe wil je nou een motor maken die genoeg kracht heeft voor 8 personen??

• 2 weken later...
Geplaatst:

Waarom niet, ik verveel me toch.

Maar dat kan niet nu (ga uit eten) en morgen ga ik weg voor 2 weken.

Geplaatst:
Kokosnoot. K-O-K-O-S-N-O-O-T.

Nou zeg. Jij kijkt zeker elke dag LINGO, dat je er zo goed in bent :duh:

Geplaatst:

Nou stelletje badapen. Ik knijp er tussen uit, ik heb een telefoon gevonden in de tas van Tom, ff gauw een vakantie geboekt voor 5 dagen. Morgen vertrek ik, aju!

Geplaatst:
Nou stelletje badapen. Ik knijp er tussen uit, ik heb een telefoon gevonden in de tas van Tom, ff gauw een vakantie geboekt voor 5 dagen. Morgen vertrek ik, aju!

Dat is geen telefoon, dat is een scheerapparaat. Dus nu heb je jezelf weggeschoren! Whhahahaha!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dat is geen telefoon, dat is een scheerapparaat. Dus nu heb je jezelf weggeschoren! Whhahahaha!

Ik vind mijn grap eigenlijk wel een getypte lach waard :duh:
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...