Gijsso Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik ben terug!!!! Ik had stiekem een vliegtuig gemaakt van hout (ik weet heel veel van vliegtuigen) en weggevlogen naar Frankrijk voor een vakantie. Gister stapte ik op een ander vliegtuig (deze van KLM) en ging naar Australië maar het vliegtuig werd gekaapt en ik werd eruit geflikkerd doordat ik de enigste was die een kaper wou vermoorden (is ook gelukt). En toen werd ik er uit geflikkerd (wel met een parachute). De stomme Afghanen dachten dat het eiland onbewoond was, maar dat is ons eiland. Dus zo ben ik weggegaan en ook weer terug gekomen.
Hanneswasco Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik ben terug!!!! Ik had stiekem een vliegtuig gemaakt van hout (ik weet heel veel van vliegtuigen) en weggevlogen naar Frankrijk voor een vakantie. Gister stapte ik op een ander vliegtuig (deze van KLM) en ging naar Australië maar het vliegtuig werd gekaapt en ik werd eruit geflikkerd doordat ik de enigste was die een kaper wou vermoorden (is ook gelukt). En toen werd ik er uit geflikkerd (wel met een parachute). De stomme Afghanen dachten dat het eiland onbewoond was, maar dat is ons eiland. Dus zo ben ik weggegaan en ook weer terug gekomen. Wat een verhaal! Weet je dat ik juist het zelfde heb meegemaakt, maar dat ik naar Tsjechië ben geweest!?
Thundercover Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Waarom gingen jullie in hemelsnaam naar Australië?
TomHagen Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Waarom gingen jullie in hemelsnaam naar Australië? Dat is hier vlakbij (of zitten we niet in Indonesië?)
Gijsso Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ja, zo iets. Ik heb het gevonden met een zelfgemaakte computer!!! Het ligt N 11* 50' en E 96* 49'
TomHagen Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ja, zo iets.Ik heb het gevonden met een zelfgemaakte computer!!! Het ligt N 11* 50' en E 96* 49' Hee Gijs, bedankt he.
Gijsso Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Man, dit topic is haast dood. Niks te doen. De laatste post was meer dan 1 week geleden.
TomHagen Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Man, dit topic is haast dood. Niks te doen. De laatste post was meer dan 1 week geleden. Ja, het is vakantie, dan gaan we geen vermoeiende dingen doen
Thundercover Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Zoveel valt er ook weer niet te doen op een onbewoond eiland met een luxe vijf-sterren-hotel achter de rots daar.
TomHagen Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Zoveel valt er ook weer niet te doen op een onbewoond eiland met een luxe vijf-sterren-hotel achter de rots daar. Wij hebben lekker een BBQ!
Tjerk Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Wij een los stopcontact! Maar iedereen is toch al wel weer terug, of niet?
Gijsso Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik wel maar een deel van Nederland heeft nog 2 weken vakantie ofzo. En ik weet niet hoe het zit met België.
Gijsso Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Gaan we vandaag ofzo weer beginnen??? De nieuwste ER begint vandaag om 20.30 (RTL5).
Recommended Posts