Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Dankjewel jongens, dat jullie me de pijn wouden besparen om me weg te stemmen. En Ghost, klein onderkruipsel. Ik was vergeten dat je er nog in zat. :$

Geplaatst:
Wat zeg je als hij ja zegt?

Dan gooi ik hem persoonlijk de oceaan in..

Eh, ja doet helemaal niet mee. :?

Ik zeg in ieder geval niet op wie ik wel heb gestemt, maar ik kan 'TomHagen', 'Hanneswasco' en 'ja' uitsluiten.

Geplaatst:
Dankjewel jongens, dat jullie me de pijn wouden besparen om me weg te stemmen. En Ghost, klein onderkruipsel. Ik was vergeten dat je er nog in zat. :$

Wel fijn dat iedereen me vergeet. :engel:

Geplaatst:

Wel fijn dat iedereen me vergeet. :engel:

Wel tactisch :7
Geplaatst:

Expeditie Robinson hervat 5 oktober 2008 excuses voor het ongemak, maar als ik er niet ben is het lastig organiseren :puh: .

Geplaatst:
Expeditie Robinson hervat 5 oktober 2008 excuses voor het ongemak, maar als ik er niet ben is het lastig organiseren :puh: .
En waar gaat meneer heen? Denkt zomaar even de contest te kunnen uitstellen voor privézaken. Pffft. :7
Geplaatst:
En waar gaat meneer heen? Denkt zomaar even de contest te kunnen uitstellen voor privézaken. Pffft. :7

Met een privéjet naar Hawaï, of ergens daar in de buurt waarschijnlijk...

Ja, Ikkes, laat ons maar stikken op dit roteiland! Grote hotemetoot! Je denkt zeker dat je alles bent door het even uit te stellen! :@ :@ :@

Geplaatst:

Met een privéjet naar Hawaï, of ergens daar in de buurt waarschijnlijk...

Ja, Ikkes, laat ons maar stikken op dit roteiland! Grote hotemetoot! Je denkt zeker dat je alles bent door het even uit te stellen! :@ :@ :@

Eh... In principe is hij ook alles. Als hij dit niet had gestart, zou ik ook niet naar dit kokosnoteneiland zijn gegaan. Bah.
Geplaatst:
Het is dat ik de Boot van Ikkes heb lekgeprikt. Anders was ik hier allang weg!
Ik zei dat je iets leuks moest zeggen :duh:
Geplaatst:

Twee belgen zitten in een bootje. Ze knallen tegen een rots aan en zinken, waardoor ze vervolgens op een eiland aanspoelen. Nadat zij een beetje het eiland hebben verkend komen zij een stel kanibalen tegen.

Zegt een van die kanibalen tegen de belgen 'jullie moeten minstens 100 dezelfde vruchten vinden en binnen een half uur terug zijn, dan mogen jullie blijven leven'. Na twintig minuten komt de eerste belg terug met 100 druiven. 'nu'zegt de kanibaal 'moet je ze allemaal in je achterste stoppen zonder te lachen, als je lacht overleef je het niet'. nou dat is een makkie denkt die belg.

Het was zeer pijnlijk, maar toen hij bij de 99 was, begon hij plotseling te lachen. ''Wat is er?'' vraagt de Kanibaal. ''Je was zo dichtbij!'' ''Ja'' zegt de Belg, ''maar ik zag die andere met 100 kokosnoten aanlopen.''

:-(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...