Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

Geplaatst:

5 oktober is het feest van m'n opa (ik ga toch niet dus mij maakt het niet uit). Verder heb ik dus niks gemist zo te zien. Maar wat was het koud in London. Slechts 15 graden, hier is het de hele tijd 35+.

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
5 oktober is het feest van m'n opa (ik ga toch niet dus mij maakt het niet uit). Verder heb ik dus niks gemist zo te zien. Maar wat was het koud in London. Slechts 15 graden, hier is het de hele tijd 35+.
Ik ga wat afkoeling zoeken in de zee :Y
Geplaatst:
Jammer dat het water op dit rot eiland 28 graden is :(
Daar ben ik nu al wel aan gewend, in al die maanden dat we hier zitten te wachten op een nieuwe contest.
Geplaatst:
de volgende begint op dierendag, moeten we dieren gaan zoeken en dan opeten???
Ik denk dat we nootjes voor Lantyz moeten regelen, en vers gras voor Koe_Mzungu en GTASheep. En dan zegt Ikkes dat hij het heeft geregeld. De smiecht.
Geplaatst:

En wat doen jullie voor de kiwi's op dierendag? Een kiwi is een dier, voor diegene die het niet zouden weten. :duh:

Geplaatst:
En wat doen jullie voor de kiwi's op dierendag? Een kiwi is een dier, voor diegene die het niet zouden weten. :duh:
Kiwi's gooien we op de gril. Die zijn goed te eten :Y
Geplaatst:
Kiwi's gooien we op de gril. Die zijn goed te eten :Y

Slim gezien. :)

Geplaatst:

Je moet wel extra betalen en de kans is groot dat het kapot gaat (komt doordat ze het droppen uit een vliegtuig). Ik had ook al een tank besteld (handig) maar hij is kapot gegaan door de landing.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...