Hanneswasco Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Mag ik hier nog posten ? Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!! Uit de eerste post van dit topic.µ Geen idee of dat ook voor jou geld.
Thundercover Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Hij doet niet meer mee, dus lijkt me het logisch dat hij niet meer mag posten.
TomHagen Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Hij doet niet meer mee, dus lijkt me het logisch dat hij niet meer mag posten. Lijkt me ook niet logisch nee. Wat heeft het voor nut als je niet mee doet Ik hoop dat we tegen de kerst weer thuis zijn, want kerst met 40 graden is ook niet echt leuk...
Gijsso Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Als het zo doorgaat, dan zitten we met oud en nieuw nog steeds hier met z'n allen.
Thundercover Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Op 1 mei ben ik jarig, dus het lijkt me handig als jullie die palmbomen gewoon laten staan zodat we er dan slingers aan kunnen hangen. Tevens heb ik wat telegrammen gestuurd en zowel Sinterklaas en de kerstman komen dit jaar en volgend jaar langs!
Hanneswasco Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Op 1 mei ben ik jarig, dus het lijkt me handig als jullie die palmbomen gewoon laten staan zodat we er dan slingers aan kunnen hangen. Tevens heb ik wat telegrammen gestuurd en zowel Sinterklaas en de kerstman komen dit jaar en volgend jaar langs! Joepie! Maar je hebt mijn lijstjes toch ook opgetelegramd he? Want ik zou graag een beetje zonnecrème en GTA IV + PS3 + HD TV hebben.
Thundercover Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Natuurlijk! Maar voorlopig moet je het met enkel zonnebrandcrème doen, want niemand heeft elektriciteit op z'n lijstje gezet.
Gijsso Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Goed idee. Ik ga het gelijk erin kreven. Maar zoals je weet krijg je niet alles van de Sint. Dus...
TomHagen Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) Ikwil un polisieoutooo!! Bewerkt: 2 oktober 2008 door TomHagen
Ghost_Rider Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik de Expeditie Robinson titel voor sinterklaas willen!
Gijsso Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik denk dat Ikkes de enigste is die dat kan leveren.
Hanneswasco Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik denk dat Ikkes de enigste is die dat kan leveren. Inderdaad, maar om dat te krijgen moet je geen lijstje insturen, maar een pakje geld.
Gijsso Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik denk eerder het rekeningnummer en code van een goed gevulde rekening.
Ghost_Rider Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Als jullie dan al je geld aan mij geven, kan ik met die prijs ervandoor en jullie hier achterlaten..
Recommended Posts