Gijsso Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 En wat als ik nou die vette bankrekening heb en dat ik een PB stuur naar Ikkes.
Thundercover Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Damn, wat hebben jullie geluk zeg. Jullie kunnen tenminste nog bij hem crewlikken, voor mij heeft dat geen zin meer.
TomHagen Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Damn, wat hebben jullie geluk zeg. Jullie kunnen tenminste nog bij hem crewlikken, voor mij heeft dat geen zin meer. Ik wil wel even die periode moderator zijn, dan heb je tenminste geen excuus als je verliest
Gijsso Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 En ga je dan zeker de hele tijd iedereen waarschuwen en dan iedereen verbannen zodat jij winnaar wordt.
Thundercover Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 En ga je dan zeker de hele tijd iedereen waarschuwen en dan iedereen verbannen zodat jij winnaar wordt. Hmm, goed idee!
Gijsso Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Het verbaasd me dat er altijd maar een stuk of 5 mensen posten. En gister 4 oktober zo het toch weer beginnen??
Ghost_Rider Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Je weet het toch met Ikkes, hij vergeet ons altijd!
Jay; Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Het verbaasd me dat er altijd maar een stuk of 5 mensen posten. Als ik moet posten om niet weggestemd te worden, dan doe ik dat.
Hanneswasco Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Het verbaasd me dat er altijd maar een stuk of 5 mensen posten. Als ik moet posten om niet weggestemd te worden, dan doe ik dat. Je moet net níet posten om niet weggestemd te worden. Want dan zal iedereen je vergeten.
Ghost_Rider Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Het verbaasd me dat er altijd maar een stuk of 5 mensen posten. Als ik moet posten om niet weggestemd te worden, dan doe ik dat. Je moet net níet posten om niet weggestemd te worden. Want dan zal iedereen je vergeten.
Ikkes Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik heb de afgelopen week meerdere PB's ontvangen met mogelijke bedragen voor een snelle afhandeling voor de overwinning. Hiermee kan ik helaas niet akkoord gaan, het bedrag wat mij meer aanspreekt is 270,- euro zodat ik een Xbox360 kan aanschaffen. Wie hiermee akkoord wil gaan zal een PB kunnen sturen. (Het valt te proberen toch .) @Ghostrider: Hoe kan ik jullie nu vergeten . Wel heb ik je weer voorgelogen, we beginnen namelijk morgen weer ipv vandaag .
Ghost_Rider Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 @Ghostrider: Hoe kan ik jullie nu vergeten Yes, je bent eindelijk terug. :$
TomHagen Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Vandaag is de dag, dus. Ik ben benieuwd.
Recommended Posts