Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

Geplaatst:

Goed bedacht of heb jij Pirates of the Carribean gekeken??

Nee, ik heb mezelf afgeschoten met een paar gitaarsnaren van de gitaar van Ghostrider. Z'n gitaar is nu naar de kloten maar ik was ff weg.

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Goed bedacht of heb jij Pirates of the Carribean gekeken??

Nee, ik heb mezelf afgeschoten met een paar gitaarsnaren van de gitaar van Ghostrider. Z'n gitaar is nu naar de kloten maar ik was ff weg.

Sorry, maar dat kan niet, Gijs.
Geplaatst:

Dat kan wel. Ik heb de gitaar dwars gelegd en dan afgeschoten. Maar had ik verteld dat ik de snaren had vervangen door elastiek??

Geplaatst:

Gast, geloof me, dat kan niet. xD

Als zo'n gitaarsnaar losspringt doet het vet pijn, dat heb ik al eens gehad. zo'n snaar gaat gwoon door je vel. ;)

Geplaatst:
Ik wil die antwoorden weten.
Die staan erbij :schater:

Het nieuwe raadsel is wel makkelijk, even rekenen en hoppakee. Ik vrees dat de andere finalisten dit ook wel kunnen...

Geplaatst:

Ik had nog niet gekeken. Balen zeg. Maar ik vond vraag 2 niet zo duidelijk. Ik dacht dat er maar 1 kaars aan gestoken mocht worden na elke 30 sec. Dus dat ze in 1 rij staan. Dan krijg je mijn antwoord.

Geplaatst:
Ik had nog niet gekeken. Balen zeg. Maar ik vond vraag 2 niet zo duidelijk. Ik dacht dat er maar 1 kaars aan gestoken mocht worden na elke 30 sec. Dus dat ze in 1 rij staan. Dan krijg je mijn antwoord.
Tja, dat ligt toch echt aan jezelf hoor.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...