Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

Geplaatst:
Nee, dat ligt aan de vraag.

Dat zeg je zeker ook na elke toets? Dan vraag ik me toch af hoe het komt dat wij allemaal de vraag wel goed begrepen. :{

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Dat vraag ik mezelf ook af. Maar dat doe ik soms ook wel bij een toets. Bij wiskunde of natuurkunde. Dat je de vraag ook anders kunt stellen. Lekker weer een paar puntjes erbij.

Geplaatst:

Durft niemand hier meer te posten of zo. 5 dagen geen post. Of is iedereen onder het zand begraven, zodat ik kampioen ben.

Geplaatst:

Jij hebt toch ook niet gepost, de afgelopen 5 dagen. Dwaas. :7

Ik denk dat iedereen gewoon wacht op de volgende stemronde/contest. :)

Geplaatst:
Omdat het bij mij een dubbelpost zou zijn. En dat mag niet van Joriz.
:7

Braaf menneke.

Geplaatst:

Dan zou jij nog niet de winnaar zijn, meneer Gijsso, want jij hebt al een zwarte stem.

Geplaatst:
Dan zou jij nog niet de winnaar zijn, meneer Gijsso, want jij hebt al een zwarte stem.

Dan heb ik wel een zwarte stem maar er is niemand anders om uit te kiezen dus heb ik toch gewonne.

Geplaatst:

Dan heb ik wel een zwarte stem maar er is niemand anders om uit te kiezen dus heb ik toch gewonne.

De jury zal beslissen. :engel:

Je komt dan in ieder geval op 1 stem, dus de meeste stemmen. Van de andere kant, ook de minste stemmen.

:7

Geplaatst:

Even een klein rekensommetje -1+1 (de min voor de stemmen en de 1 voor personen) en je krijgt 0. Dus dan ben ik winnaar!!! :dans:

Geplaatst:
Even een klein rekensommetje -1+1 (de min voor de stemmen en de 1 voor personen) en je krijgt 0. Dus dan ben ik winnaar!!! :dans:
Hoezo 0? :7
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...