Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Belgen zijn dom. :duh:

:duh: Wij leven niet in een land dat niet kan kiezen tussen een taal of de andere. Nederlanders kunnen beter Duits, Engels en Spaans dan Belgen. Het is onderzocht, dus een feit. En Nederlanders kunnen beter articuleren dan Belgen.

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Dat klopt niet, Ghost. Er zijn ook minder domme Belgen. :Y Dat Belgen beter Frans kunnen dan Nederlands is ook geen feit, dus we staan nu weer quitte.

Geplaatst:
Dat klopt niet, Ghost. Er zijn ook minder domme Belgen. :Y Dat Belgen beter Frans kunnen dan Nederlands is ook geen feit, dus we staan nu weer quitte.

Is het onderzocht?? Ja, Vlamingen kunnen beter Frans omdat ze al Frans krijgen vanaf groep 5 of 6. En nog maar 20 min te gaan.

Geplaatst:

Een onderzoek wijst dat uit, inderdaad. Maar dat betekent nog niet dat het een feit is.

Geplaatst:

Maar meestal komt uit een onderzoek een feit vandaan. En dit is ook zo'n onderzoek.

Geplaatst:

Goed dan, zullen we het omdraaien? Een onderzoek wijst uit dat Belgen dom zijn. Ah, Belgen zijn dus dom! :o

I'm gonna win..

Bewerkt: door Ghost_Rider

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bewerkt: door Ghost_Rider

Daar moet ik je wel gelijk in geven :puh:

GVD :@ Dacht ik dat ik het goed had, was het fout. Ik heb nog wel de precieze tijd bij gehouden, en dan zit ik er nog 17 naast.

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Wederom 3 rondes voorbij, met 2 maal Jay; als winnaar een één keer Thundercover. Wanneer Thundercover of TomHagen de volgende 2 punten niet pakken zal Jay; als winnar uit de bus komen. De stand is alsvolgt:

Naam Punten
Jay; 3
Thundercover 1
TomHagen 1
Hanneswasco 0
GTAGijsso 0
Ghost Rider 0

Geplaatst:

Ik kan alleen maar hopen op die van 16.00 van vanmiddag. Die van 22.00 haal ik al niet meer, en dit is een beetje voor de eer, omdat ik al deze niet meer kan winnen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...