Hanneswasco Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Mag ik dan met je mee? <3 Natuurlijk. <3 :$
Gijsso Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Mag ik dan met je mee? <3 Natuurlijk. <3 :$ Ik blijf wel hier op het strand. Bij al die mooie meisjes. Ik dacht dat dit eiland onbewoond was. Maar ik had het dus mis. Alleen maar lekkere wijven. Maar als jullie met z'n drieën in een vieze kleine kast willen gaan, ik hou jullie niet tegen
Fiegel5 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Mag ik dan met je mee? <3 Natuurlijk. <3 :$ Ik blijf wel hier op het strand. Bij al die mooie meisjes. Ik dacht dat dit eiland onbewoond was. Maar ik had het dus mis. Alleen maar lekkere wijven. Maar als jullie met z'n drieën in een vieze kleine kast willen gaan, ik hou jullie niet tegen Maar ze komen er net uit . Maar ik mag eigenlijk niet, maar ik gun jullie snel even een present van Fiegel5 crisisteam production toe .
TomHagen Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 I <3 Tokio Hotel. :$Lijkt een beetje op Metallica ja.
Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Eigelijk houd ik ook meer van Metallica etc.
TomHagen Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Na-aper. K3 lijkt ook wel een beetje op Metallica ja.
Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Niet! Metallica lijkt op Djumbo!
TomHagen Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Metallica is voor softies. De echte ruige mensen luisteren naar Slayer.
TomHagen Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Bullet for my Valentine!!! Dat is emo muziek. Dat rockt niet.
Recommended Posts