Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ze zijn niet emo, ze rocken gewoon.
TomHagen Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ze zijn niet emo, ze rocken gewoon. Blerch. Uitgedoste aandachttrekkers met hun geschreeuw.
Gijsso Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Maar RHCP ownt ze echt allemaal!!!
Gijsso Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Josti Band FTW! Niet spotten met mijn op een na favo band!!!
TomHagen Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Josti Band FTW! Niet spotten met mijn op een na favo band!!! Dan wil ik niet weten jouw op nul na favo band is.
Gijsso Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Josti Band FTW! Niet spotten met mijn op een na favo band!!! Dan wil ik niet weten jouw op nul na favo band is. De über josti band!!!
TomHagen Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Josti Band FTW! Niet spotten met mijn op een na favo band!!! Dan wil ik niet weten jouw op nul na favo band is. De über josti band!!! Optverdomme!
Gijsso Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Josti Band FTW! Niet spotten met mijn op een na favo band!!! Dan wil ik niet weten jouw op nul na favo band is. De über josti band!!! Optverdomme! Wat is dat voor woord??
TomHagen Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Josti Band FTW! Niet spotten met mijn op een na favo band!!! Dan wil ik niet weten jouw op nul na favo band is. De über josti band!!! Optverdomme! Wat is dat voor woord?? Net zoiets als potverdomme, maar nu klinkt het meer jaren 60.
Gijsso Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Dan moet je dat verdomme in domme veranderen. Dan krijg je dus optdomme
TomHagen Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Dan moet je dat verdomme in domme veranderen. Dan krijg je dus optdommeAangezien je hier toch niet meer mag posten, kan ik je nu gewoon hartstikke zwart maken!
Gijsso Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Dank jullie wel dat jullie met z'n alle op mij hebben gestemd. Maar het begon al saai te worden, het duurde al te lang, en als ik hier nog maar een paar dagen langer blijf, had ik zeker uit de kast gekomen. Ben er blij mee. Doei
Ghost_Rider Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Diep van binnen huilt 'ie.
Recommended Posts