Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

Geplaatst:
Diep van binnen huilt 'ie. :-(
Inderdaad. Een slechte verliezer. Als GTAGijsso er niet was uitgestemd, dan zou hij zich natuurlijk de held voelen.
  • Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Hmm... wie zal het strijdtoneel moeten verlaten.

Ik heb zo'n vermoeden dat al wie uit de kast is gekomen ons niet zal moeten verlaten. ^^

Geplaatst:
Jullie maken het jezelf wel heel lastig zo :puh: . Nog een stemronde :7 .
:dans: Hiep-hoi, ik zit er nog in.
Geplaatst:

We konden tot 14 november stemmen, en twee dagen later is de uitslag nog niet bekend. :( Ik zal wel weer ongeduldig zijn.

Geplaatst:
:dans:

Je hebt weer eens geluk, spook. Maar de volgende keer is het afgelopen. 8)

Sorry, ik waan me in een derderangs actiefilm.

Geplaatst:

Ik zal hier maar geen afscheidsspeech houden, want jullie missen mij blijkbaar toch niet. :)

Hé Ikkes, als ik terug moet naar Nederland, bouw jij dan een boot voor mij? Ik blijf liever hier de achterblijvers het stuipen op het lijf jagen. ^_^

Geplaatst:
Ik zal hier maar geen afscheidsspeech houden, want jullie missen mij blijkbaar toch niet. :)

Hé Ikkes, als ik terug moet naar Nederland, bouw jij dan een boot voor mij? Ik blijf liever hier de achterblijvers het stuipen op het lijf jagen. ^_^

Ik ben heel goed met blaaspijpjes. :D
Geplaatst:

[sarcasme]Jammer Thundercover. :N Ik had je het liefste er nog bij gehad. :bier: [/sarcasme]

Geplaatst:

Ik neem ook aan dat je, edelmoedig als je bent, gewoon op jezelf hebt gestemd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...