TomHagen Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Diep van binnen huilt 'ie. Inderdaad. Een slechte verliezer. Als GTAGijsso er niet was uitgestemd, dan zou hij zich natuurlijk de held voelen.
Jay; Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hmm... wie zal het strijdtoneel moeten verlaten.
Hanneswasco Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hmm... wie zal het strijdtoneel moeten verlaten. Ik heb zo'n vermoeden dat al wie uit de kast is gekomen ons niet zal moeten verlaten. ^^
Ikkes Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Jullie maken het jezelf wel heel lastig zo . Nog een stemronde .
TomHagen Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Jullie maken het jezelf wel heel lastig zo . Nog een stemronde . Hiep-hoi, ik zit er nog in.
Hanneswasco Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Op wie hebben jullie gestemd?
Hanneswasco Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Op Jay. :$ Dat is toevallig, ik ook.
TomHagen Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 We konden tot 14 november stemmen, en twee dagen later is de uitslag nog niet bekend. Ik zal wel weer ongeduldig zijn.
TomHagen Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Je hebt weer eens geluk, spook. Maar de volgende keer is het afgelopen. Sorry, ik waan me in een derderangs actiefilm.
Thundercover Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik zal hier maar geen afscheidsspeech houden, want jullie missen mij blijkbaar toch niet. Hé Ikkes, als ik terug moet naar Nederland, bouw jij dan een boot voor mij? Ik blijf liever hier de achterblijvers het stuipen op het lijf jagen.
TomHagen Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik zal hier maar geen afscheidsspeech houden, want jullie missen mij blijkbaar toch niet. Hé Ikkes, als ik terug moet naar Nederland, bouw jij dan een boot voor mij? Ik blijf liever hier de achterblijvers het stuipen op het lijf jagen. Ik ben heel goed met blaaspijpjes.
Ghost_Rider Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik zal hier maar geen afscheidsspeech houden, want jullie missen mij blijkbaar toch niet. Hé Ikkes, als ik terug moet naar Nederland, bouw jij dan een boot voor mij? Ik blijf liever hier de achterblijvers het stuipen op het lijf jagen. [sarcasme]Jammer Thundercover. Ik had je het liefste er nog bij gehad. [/sarcasme]
Thundercover Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik neem ook aan dat je, edelmoedig als je bent, gewoon op jezelf hebt gestemd.
Recommended Posts