Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Ik voel me verraden door Jay. :-(

Hoezo voel jij je verraden door mij?

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Ghost_Rider en ik hebben op Ghost_Rider gestemd, dus heb jij op mij gestemd. :-(

Geplaatst:
Ghost_Rider en ik hebben op Ghost_Rider gestemd, dus heb jij op mij gestemd. :-(

Nee, ik heb niet op jou gestemd.

Geplaatst:
Haha, dan heeft Ikkes fout geteld en mag ik terug. :eten:

Volgens mij heb jij een fout gemaakt, en moet jij hier weg! :@

Maar ik hou nog steeds van je hoor. :$

Geplaatst:
Fijn om te horen Hannes, het is uit. :-(

Maar ik houd van jou op een hele andere manier dan dat ik van Thundercover houd. :$

Geplaatst:

Terwijl jullie met elkaar lopen te sjansen ga ik er dadelijk wel met de overwinning vandoor, kunnen jullie hier gezellig blijven. :tu:

Geplaatst:

Ben ik weer. Ik heb net jullie verlanglijstjes afgeleverd bij de Sint, dus dat zit wel goed. Hij zal op 5 december ook even langskomen, lekker gezellig. ^_^

Overigens kunnen jullie dit weekend kerstlijstjes inleveren, dan neem ik die weer mee naar het vaste land. :Y

Geplaatst:

Ik wil niet te veel op de zaken vooruit lopen, dus regel voor mij maar vast een paar kratten champagne, mijn overwinning moet natuurlijk wel groots gevierd worden straks.

Geplaatst:
Beste Kerstman,

Ik zit al meer dan een half jaar op een onbewoond eiland waar geen ontspanning mogelijk is omdat je dan de kans loopt om opgegeten te worden door een tijger, of verkracht te worden door één van de medebewoners. Daarom zou ik je willen vragen om voor Nieuwjaar me hier weg te krijgen met een gouden medaille (of trofee of een andere beloning) zodat ik snel terug naar huis kan gaan. Als ik thuis kom verwacht ik ook nog enkele cadeautjes:

• Een Xbox 360 met de downloadbare Content GTA IV: The Lost and Damned
  • Een Full HD TV ter waarde van minstens 10 000 euro
  • Een reep niet-gesmolten chocolade
  • Een mandarijn van Sinterklaas
  • Een dildo

Liefs,

Hannes

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...