Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Iedereen stemmen op Expeditie Robinson: Forum Editie als beste project bij de Forum Awards 2008!!! :dans:
Hoho, oproepen tot stemmen, dat kan niet zomaar hè. We hebben er geen zin in om de Forum Awards te laten verpesten door iemand zoals jij die over de rug van dit topic leuk gaat lopen doen.

Veel succes verder op 't eiland jongens...jullie liever dan ik.

Dit is niet mijn project. ^_^ Ik geef gewoon een stemadvies. Bewerkt: door TomHagen
  • Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Mijn nederige excuses, ik ben afgelopen dagen full-time bezig geweest met een verslag van school. Ik probeer zo snel mogelijk de opdracht online te gooien maar school gaat voor. Excuses.

@ NandroDavids: Als je het zo nauw neemt met de regels verzoek ik je de eerste post van dit topic te lezen :cya: .

Geplaatst:
Mijn nederige excuses, ik ben afgelopen dagen full-time bezig geweest met een verslag van school. Ik probeer zo snel mogelijk de opdracht online te gooien maar school gaat voor. Excuses.

Voor deze keer dan. ^_^

Geplaatst:
Iedereen stemmen op Expeditie Robinson: Forum Editie als beste project bij de Forum Awards 2008!!! :dans:
Hoho, oproepen tot stemmen, dat kan niet zomaar hè. We hebben er geen zin in om de Forum Awards te laten verpesten door iemand zoals jij die over de rug van dit topic leuk gaat lopen doen.

Inderdaad TomHagen, je gaat toch niet de Forum Awards verpesten! Ik eis een diskwalificatie!

Ik vergeef het je, schat. :$

Geplaatst:

Inderdaad TomHagen, je gaat toch niet de Forum Awards verpesten! Ik eis een diskwalificatie!

Nou nog mooier. Een beetje het project waar je zelf aan deel neemt willen diskwalificeren. :N

• 3 weken later...
Geplaatst:
Nou Hannes, daar zijn we dan.

Veel succes!

Eigenlijk meen ik het niet hoor, ik ben alleen maar tevreden met de eerste plaats. ^^[/font]

Geplaatst: (bewerkt)
Nou Hannes, daar zijn we dan.

Veel succes!

Eigenlijk meen ik het niet hoor, ik ben alleen maar tevreden met de eerste plaats. ^^[/font]

Hehe, jij ook geen[/font] succes toegewenst.

Ik ben benieuwd met wat voor opdracht ik de overwinning ga pakken.

Bewerkt: door TomHagen
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...