TomHagen Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Iedereen stemmen op Expeditie Robinson: Forum Editie als beste project bij de Forum Awards 2008!!! Hoho, oproepen tot stemmen, dat kan niet zomaar hè. We hebben er geen zin in om de Forum Awards te laten verpesten door iemand zoals jij die over de rug van dit topic leuk gaat lopen doen.Veel succes verder op 't eiland jongens...jullie liever dan ik. Dit is niet mijn project. Ik geef gewoon een stemadvies. Bewerkt: 16 december 2008 door TomHagen
Ikkes Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Mijn nederige excuses, ik ben afgelopen dagen full-time bezig geweest met een verslag van school. Ik probeer zo snel mogelijk de opdracht online te gooien maar school gaat voor. Excuses. @ NandroDavids: Als je het zo nauw neemt met de regels verzoek ik je de eerste post van dit topic te lezen .
TomHagen Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Mijn nederige excuses, ik ben afgelopen dagen full-time bezig geweest met een verslag van school. Ik probeer zo snel mogelijk de opdracht online te gooien maar school gaat voor. Excuses. Voor deze keer dan.
Hanneswasco Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Iedereen stemmen op Expeditie Robinson: Forum Editie als beste project bij de Forum Awards 2008!!! Hoho, oproepen tot stemmen, dat kan niet zomaar hè. We hebben er geen zin in om de Forum Awards te laten verpesten door iemand zoals jij die over de rug van dit topic leuk gaat lopen doen.Veel succes verder op 't eiland jongens...jullie liever dan ik. Inderdaad TomHagen, je gaat toch niet de Forum Awards verpesten! Ik eis een diskwalificatie! Mijn nederige excuses, ik ben afgelopen dagen full-time bezig geweest met een verslag van school. Ik probeer zo snel mogelijk de opdracht online te gooien maar school gaat voor. Excuses. Ik vergeef het je, schat. :$
TomHagen Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Iedereen stemmen op Expeditie Robinson: Forum Editie als beste project bij de Forum Awards 2008!!! Hoho, oproepen tot stemmen, dat kan niet zomaar hè. We hebben er geen zin in om de Forum Awards te laten verpesten door iemand zoals jij die over de rug van dit topic leuk gaat lopen doen.Veel succes verder op 't eiland jongens...jullie liever dan ik. Inderdaad TomHagen, je gaat toch niet de Forum Awards verpesten! Ik eis een diskwalificatie! Nou nog mooier. Een beetje het project waar je zelf aan deel neemt willen diskwalificeren.
Hanneswasco Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Wij willen de volgende opdracht!
TomHagen Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Nu Ikkes net als iedereen vakantie heeft, mag het wel een opschieten ja.
TomHagen Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 En ook in het nieuwe jaar duurt het ongelofelijk lang.
Hanneswasco Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Nieuwe ronde én immuniteit!
TomHagen Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Nieuwe ronde én immuniteit! Kan ik wéér niet op jou stemmen.
Hanneswasco Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Nou Hannes, daar zijn we dan. Veel succes! Eigenlijk meen ik het niet hoor, ik ben alleen maar tevreden met de eerste plaats. ^^[/font]
TomHagen Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Nou Hannes, daar zijn we dan. Veel succes! Eigenlijk meen ik het niet hoor, ik ben alleen maar tevreden met de eerste plaats. ^^[/font] Hehe, jij ook geen[/font] succes toegewenst. Ik ben benieuwd met wat voor opdracht ik de overwinning ga pakken. Bewerkt: 2 februari 2009 door TomHagen
Recommended Posts