Kloep Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik heb al op internet gezocht en ook op dit forum, maar ik kon niks vinden (misschien dom van me). Ik heb Adobe Photoshop CS3 Extended, en ik kan nergens vinden hoe je moet brushen. Volgens de vele tuts zou het rechtsbovenin je scherm moeten zitten, maar ik zie het nergens. Kan iemand me helpen plz?? mvg, Kloep Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) Ik heb al op internet gezocht en ook op dit forum, maar ik kon niks vinden (misschien dom van me).Ik heb Adobe Photoshop CS3 Extended, en ik kan nergens vinden hoe je moet brushen. Volgens de vele tuts zou het rechtsbovenin je scherm moeten zitten, maar ik zie het nergens. Kan iemand me helpen plz?? mvg, Kloep De Brush tool kun je juist links vinden. Volgens mij was 'b' de snelknop ervoor. Al ben ik er niet volledig zeker van. Ik heb nog even een screen voor je gemaakt: Bewerkt: 10 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
Kloep Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) Zo bedoelde ik het niet, volgens deze tut, kun je ook bepaalde afbeeldingen gebruiken. Ik heb hem ook al gedownload, maar ik weet niet hoe ik hem nu in Photoshop krijg. mvg, Kloep Edit: Als niemand het weet kan ik ook altijd Froodooo een PB sturen, of misschien ziet hij het nu zelf wel. Edit2: Froodooo al een PB gestuurd. Bewerkt: 10 april 2008 door Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.