Jump to content

The Game aangevallen


Trax

Recommended Posts

Nee, dit is toch wel wat anders hoor.

Iedereen begint meteen te zeggen dat Ja het heeft gedaan maar ik weet niet of hij het lef daarvoor heeft.

I Smell P*ssy, Is That You Ja?

Ja et zou wel kunnen...

laatst met een interview met Ja, zei ie dat ie 50' een watje vind, en The Game ook en dat ze nix durve en alleen maar stoerdoenerige liedjes maken

kvin Ja een beetje een kl*th*mmel aantworde :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Slimm

    8

  • The Godfather

    4

  • Tim14

    3

  • Royce Da 5'9''

    3

heb ff lopen spitten op internet

dit kwam eruit:

7 MAART

50 Cent zal voorlopig niet in het openbaar verschijnen omdat hij bang is om te worden neergeschoten. De rapper, die in 2000 maar liefst negen kogels in zich kreeg en het overleefde, maakt zich sinds zijn ruzie met The Game ernstige zorgen over zijn veiligheid. Omdat The Game niet onvoorwaardelijk voor 50 koos en een nummer wilde opnemen met rivaliserende rappers werd hij uit de rapgroep G-Unit gezet door 50 Cent. Hierop ontstond er een ruzie tussen de twee rappers, waarbij volgens geruchten de bedreigingen over en weer gingen. 50 is nu bang dat vrienden van The Game of iemand uit zijn omgeving wraak gaat nemen en een aanslag op het pleegt. Daarom heeft 50 alle promotionele verplichtingen voor zijn nieuwe album en optredens voorlopig afgezegd. Tijdens een bezoek aan een radiostation afgelopen week in Amerika ontstond er een schietpartij toen 50 en zijn gevolg de studio wilde verlaten. Hij werd namelijk opgewacht door The Game met zijn gang. Beide rappers zijn alles behalve lievertjes want voordat ze met hun rapcarriere begonnen waren ze o.a. drugsdealers. Ook The Game is een aantal keren neergeschoten in het verleden.

10 MAART.

Precies acht jaar na de moord op Notorious B.I.G. hebben The Game en 50 Cent vrede gesloten om herhaling van zulke tragische gebeurtenissen te voorkomen. Zij maakten dit bekend op een speciaal belegde persconferentie in Harlem. The Game belde gistermiddag naar Hot97 om de persconferentie aan te kondigen. "Het is voor beide kanten een positieve stap. Het is belangrijk dat dit op 9 maart plaatsvindt, de sterfdag van B.I.G.. Ik zal zeker doen wat ik kan doen om hier een positieve wending aan te geven," zo vertelde The Game aan Angie Martinez.

De twee rappers raakten in een flinke beef verwikkeld toen 50 iets meer dan een week geleden op Hot97 bekent maakte dat hij The Game uit G-Unit had getrapt omdat deze weigerde Fiddy's kant te kiezen in zijn beef met Ja Rule, Jadakiss en Fat Joe. Vlak na die bekendmaking ontstond er voor het gebouw van de radiozender een schietpartij waarbij zowel de crew van The Game als de crew van 50 Cent bij betrokken waren. Één crewlid van The Game raakte hierbij gewond. 50 maakte een aantal dagen geleden echter bekend dat hij graag met The Game om de tafel zou willen gaan zitten om vrede te sluiten. Dat is nu dan ook gebeurd. Tijdens de persconferentie maakten 50 en Game ook nog bekend dat ze beiden een groot bedrag zouden schenken aan de Harlem Boys Choir Academy en het Compton Unified School District Music, twee belangrijke scholen voor de zwarte gemeenschap die in financiële nood verkeerden. "We zijn hier om aan een goede toekomst te bouwen, niet alleen voor mijn zoon and zijn zoon, we doen dit voor iedereen die kinderen heeft, we doen het voor de hiphopindustrie," aldus The Game.

50 Cent houdt het niet bij deze eenmalige gulheid en heeft zijn eigen stichting opgericht. "Ik heb een nieuw fonds opgericht, het G-Unity Fonds. We gaan mensen helpen hun obstakels te overwinnen en een beter leven op te bouwen. Ik besef me dat dit alleen een effectief resultaat kan hebben als ik zelf in staat ben mijn eigen obstakels te overwinnen. Game en ik moeten als voorbeeld voor de gehele gemeenschap fungeren." Ook The Game hecht veel belang aan de vrede die is gesloten. "Ik zie dit als een kans om de kracht van onze gemeenschap aan te tonen. 50 en ik bewijzen dat problemen met een gesprek kunnen worden opgelost. Dit is niet alleen een statement van twee mannen, deze stap laat zien dat iedereen over zijn eigen lot en over zijn eigen toekomst kan beslissen. Ik zie dit ook als een grote stap voor mijn organisatie, Black Wall Street, we kunnen samen het verschil maken. Misschien hebben we hiermee een aantal levens gered.....net als rapmuziek mijn leven heeft gered."

bron. 538.nl

Dat klinkt spannend :lol:

Doet me denken aan San Andreas.. :lol:

O NEE HE DAT JE DIT ZELF NOG GELÓÓFT!!!

DIT ZIJN ALLEMAAL SENSATIEVERHALEN!!! RIJKE RAPPERS DIE BAKKEN GELD VERDIENEN DIE ZIJN HELEMAAL NIET GANGSTER ACHTIG OFZO!!

Ze zijn daar helemaal niet mee meer met dat armoedige crew-gedoe, ze doen alsof omda et goed is voor them money cash snappie <_< <_<

Link to comment
Delen op andere websites

hem rauweitje persoonlijk zou ik me Caps lock uitzetten

maar goed het zijn gewoon 2 drugsdealers die denken een beetje de pimp te kunnen uithangen

ik vind 50 bog wel goed maar the game is niks aan

volgens mi jis het een grote publiciteitsstunt

zoiets zei Ja Rule ook

Link to comment
Delen op andere websites

50 cent heeft alles gepikt van royce da 5'9''

eminem had ruzie met royce

royce heeft g-unit uitgevonde

en in da club geschreve

dus 50 is fake zoals iets

hij denkt dat hij de 2de tupac is maar niemand kan tupac vervange

Link to comment
Delen op andere websites

Royce heeft die liedjes helemaal niet geschreven <_<

Maar omdat je heel erg fan bent van hem ga je dat soort dingen denk ik zeggen.

toch wel

toen royce moest vertrekken bij EMINEM

nam 50 alles in teksten en beats van royce da 5'9''

Link to comment
Delen op andere websites

nee maar ff serieus ik vind hiphop de beste muziek maar ik vind dat 50 egt niet kan rappen met ze k*tstem

Daar heb je echt gelijk in dudedude

Hij denkt gewoon dat hij 2pac is de FAKER

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...