Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is mijn allereerste sig:

sig1us7.jpg

Rates and Commends plz.

Maar het gaat me vooral om de tips :Y

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Hoe heb je dat geleerd Kloep?! :schater: Oke: De tips: Ik begin bij de Logo's; Sommigen zijn té klein en sommigen weer té groot. Probeer de volgende keer er maar 2 te doen en niet te groot en te klein. Ik ga naar de Render(persoon) Die had wel wat groter Gemogen, Het lettertype erover heen is wel een leuk idee, Over naar het lettertype; Groen, Pas niet zo goed bij het rode Achtergrond, Had hem een beetje bij de kleur gedaan. Het achtergrond; Jammer dat hij zo rood is, Probeer de volgende keer eens een beetje verschillende kleuren te gebruiken. Het ziet er eigenlijk wel nep uit :puh: , Omdat Het achtergrond wazig is en de voorkant heel scherp, probeer daar ook aan te werken. Dit zijn gewoon tips, vat ze goed op ;) Nu een 6/10 maar voor de eerste keer is het heel goed Kloep! :dans:

Geplaatst:

Voor je eerste sig is deze sig wel goed gelukt. :Y

Alleen zijn er enkele minpuntjes aan, maar dat is ook logisch bij je eerste signature(s).

Om te beginnen past de tekst(kleur) totaal niet bij de rest van de signature. De signature zit in een rood kleurtje, en dan doe jij er een groene tekst bij. Dit had je beter niet gedaan. ;) Het font zelf past er, naar mijn weten, ook niet echt bij. Om mooie fonts te vinden, kan je best eens kijken op Dafont.com.

Ook kan je best een mooi kleurtje, schaduw of een uitstraling rond de tekst doen. Dit doe je door met je rechtermuisknop op de layer te klikken, en naar Blending Options te gaan. Daarna vink je Stroke, Drop Shadow, Outer Glow of iets dergelijks aan, en pruts je wat met de instellingen, totdat je een mooi resultaat bekomt.

Naast dit is de render ook iets te klein, en niet zo goed ingeblend. De render kan in het vervolg dus best iets groter, zodat deze ook opvalt. Tuturials over inblenden kan je hier en hier vinden. ;)

Dan heb je het FC Utrecht logo. Dit komt er iets te veel in voor, zodat de signature te druk en eentonig is. ;) Zo'n logo kan je er misschien 1 x in het groot inzetten.

De achtergrond is, voor een beginner, mooi gelukt. ;)

Deze signature is dus voor een beginner al mooi, maar ik raad je aan nog vele tuturials te volgen. ;)

Voor deze sig geef ik je 65%.

Best wel leuk voor de eerste keer al zijn er best wel wat minpuntjes. Zoals Hannes al zei, De tekst met jou naam erop past totaal niet bij de signature in zijn geheel. Als je een sig maakt is het meestal leuker als je het allemaal een bepaald soort kleur geeft. Ook kan je verschillende kleuren doen maar dan niet zo vel tegenover elkaar. Ook is de achtergrond niet erg mooi naar mijn mening. Probeer rustig wat te brushen en speel er een beetje mee tot je een leuke combinatie met kleuren hebt of totdat je denkt dat de render er goed bij past wat in dit geval niet zo is. Over de logo's van FC-Utrecht, ik had het toch groot in één hoek gedaan. Wellicht de signature kleiner maken en het logo rechts beneden in de hoek zetten. Je hebt je best gedaan om een border te maken maar ik zou hem over de hele signature doen, dunner en misschien wel een andere kleur.

Gebruik de tutorials die Hanneswasco heeft aangegeven en alle tips, dan word het de volgende keer een stuk beter. Wel vind ik dat je het zeker goed hebt gedaan voor de eerste keer. Veel succes verder!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Hier is mijn tweede, als het kan weer Rates en Commands plz, en uiteraard zijn ook tips altijd welkom:

eigensiggta4bq8.jpg

Geplaatst:

Nogal een makkelijke sig. Een render van Niko + GTAIV logo + tekst.

Niko is trouwens niet zo mooi uitgeknipt, want je ziet nog wat wit rond hem ...

Probeer Niko in het vervolg meer in te blenden, met de tuts die in m'n vorige post staan.

Verder zou een border ook mooi zijn. Een border maak je door een nieuwe layer aan te maken ([Ctrl] + [shift] + [N]) alles te selecteren ([Ctrl] + [A]) de Rectangular Marguee tool (M) of een andere selectie tool aan te vinken, rechtermuisknop op de sig klikken, daarna klik je op Stroke en dan kan je een kleur en dergelijke instellen.

Geplaatst:

Leuke sig voor je eerste keer;-)

ik zal als ik jou was alleen (zoals andere ook al zeiden) je render iets vergroten, ook zal ik je tekst ''kloep'' een andere kleur doen, en gewoon als een rechte tekst doen, niet als een soort vage bult ofzo:P

en mischien kon je je achtergrond de kleuren doen als de FC utrecht kleuren van hun logo(wit,blauw,rood)

dit kun je alsnog doen: Layer-Layer style-Blending options-Gradient overlay, doe dan je gewenste kleuren

6

kuys

Geplaatst:

Een sig kan je met photoshop maken. en dank je, je bent de 1e die dat zegt. Terwijl ik hem zelf ook heel erg vindt meevallen :7

Geplaatst:
Een sig kan je met photoshop maken. en dank je, je bent de 1e die dat zegt. Terwijl ik hem zelf ook heel erg vindt meevallen :7

Schijnt dat je er moet voor betalen?

Geplaatst:

Schijnt dat je er moet voor betalen?

Als je een beetje deftig research doet zul je wel een manier omheen die betaling vinden. Je kan desnoods ook gewoon de 30-day trial downloaden.

Geplaatst:

of het klopt weet ik niet, maar ik een keer ergens gelezen dat alleen photoshop €800,- kost. En ik heb een keer ergens gehoord dat Abode CS3 Master Collection alles bij elkaar €2.600,- kost. Als dit klopt is het handiger om een trial te downloaden.

Te trial versie van Photoshop kun je hier downloaden. Ik vrees dat je je nog moet registeren op de Adobe site maar dit is zo gedaan. Onthoud dat dit een trial versie is en dat je deze na 30 dagen niet meer kunt gebruiken.

Edit: @Hieronder: Nou mijn hulp word me in dank afgenomen. :7

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Wil iedereen er overigens wel even aan denken dat dit topic om mijn signatures moet gaan, en niet over adobe, daar zijn aparte gedeeltes op de site voor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...