Bjorntjuhgta Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 en heb je voor de noobmod ook nog iets van een patch nodig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zerostar Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik snap er nu gewoon niks meer van! Waar staat er hoe je kunt modden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Je doet modden met een programma genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. Download IMG Tool Handleiding IMG Tool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dretsn Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2008 ik heb v 1.00 en heb modinstaller gedownload gepatch en niets die gaat als ik n savegame wil laden stopt het aan de helft en sluit het af door dat ik n mod heb geplaatst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Heb je dan wel een V1 Savegame gedownt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
noilliz Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 ik ben net nieuw ik heb het ook gelezen maar waar moed je de mods plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 ik ben net nieuw ik heb het ook gelezen maar waar moed je de mods plaatsen Als je >deze< tutorial volgt kom je er wel uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 ik heb hem net gedowngrade alleen nu als ik een savegame opstart blijft i haken in het zwarte menu of heb ik soms een nieuwe nodig (ben niet nieuw in het gta sa mod wereltje dus let niet op me postcount ) er staat nothing to do these files are already updatet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Wel, als die melding verschijnt, heb je al V1. Hij zegt namelijk niet voor niets dat 'gta_sa.exe' al up-to-date is, je wilt namelijk kunnen modden en met V1 kan dat al. Dat je spel crasht kan door verschillende dingen komen: je hebt óf de modificatie niet goed geïnstalleerd óf het is een SCM-modificatie, waarbij je een nieuw spel moet starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) dan probeer ik het opnieuw bedankt alvast en het werkt Bewerkt: 7 januari 2009 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta vcs-freak Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 bij mij zegt ie : put the original disc in another drive? dus dan moet je zeker de cd van v1 hebben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Heb je wel een legale versie van het spel? En nee, je hoeft niet een V1 disk in je drive te stoppen, de patch doet z'n werk wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta vcs-freak Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 ik heb een legale versie, gekocht bij bart smit. maybe komt het omdat wij een VISTA hebben... toch wel raar dat ie het niet doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
0Kama0 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Ik heb GTA SA zojuist gedowngrade, en nu wilde ik hem dus spelen. Tot deze foutmelding verscheen: Please remove the disc from current CD/DVD drive and insert the original disc. Wat moet ik nu doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Ik heb GTA SA zojuist gedowngrade, en nu wilde ik hem dus spelen. Tot deze foutmelding verscheen:Please remove the disc from current CD/DVD drive and insert the original disc. Wat moet ik nu doen? Heb je wel de orginele CD in je drive gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.