Jump to content

Downgraden


Unmountable Tijmen

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    10

  • .Timothy

    6

  • cerdjee4

    6

  • Visser23

    5

Hallo allemaal :)

Ben nieuw op deze forum en ik was op zoek naar oplossing voor een error die ik krijg bij GTA SA downgrade en kwam bij deze topic terecht :)

Ik lees al dat jullie niet helpen als het illegale versie is hehe tjah jammer maar ik heb legale versie :D

Ik heb een maandje of anderhalf terug dit wel gedaan en het werkte prima. Ik kon modden en Trainer gebruiken die voor V1 was.

Alleen nu heb ik nieuwe moederbordje en cpu en hdd en videokaarjte dus alles opnieuw geinstalleerd.

Alleen ik krijg Unknown Version in gta_sa te zien!

Hij wilt dus niet downgraden. Terwijl die kleine anderhalf maand terug wel deed!

//Edited//

Voor mensen die dit probleem hebben. Als je nieuwe instalatie doet dan moet je even gta starten en naar CJ's huis gaan en saven. als je een save hebt dan kun je downgraden :) kom ik ok net achter :D

Bewerkt: door Goldy21
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 10 maanden later...
  • 6 maanden later...

Ik heb mijn SA nu gepatcht, het lukt nu om te modden maar mijn kwaliteit is ergt slecht geworden daardoor. De Groene kleuren worden paars of roze en de donker groene kleuren worden zwarte vlekken. ook de lichten krijgen kringen om zich heen. het is niet meer echt leuk om zo'n lelijk spel te spelen. weet iemand misschien waar dat aan ligt? Ik zou niet de downgrade willen verwijderen omdat modden het juist leuk maakt!

Ik hoop dat iemand iets weet zodat ik mijn kwaliteit kan verbeteren.

>Skitzo548

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik snap er niks meer van, ik heb gewoon de plek waardat gta staat ingevoerd C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, maar krijg gewoon steeds opnieuw die foutmelding van invalid directory.

Kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik snap er niks meer van, ik heb gewoon de plek waardat gta staat ingevoerd C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, maar krijg gewoon steeds opnieuw die foutmelding van invalid directory.

Kan iemand mij helpen?

Ik krijg ook steeds hetzelfde berichtje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar even snel wat opgezocht, zelf heb ik hier geen ervaring mee maar zo een moeilijk onderwerp is het niet. ^^

Heb je de DVD-versie van SA, en niet de Steam versie? Dat kan al eens problemen geven.

Heb je een 64-bit besturingssysteem? Zoja, dan moet je i.p.v. Program Files, Program Files (x86) opgeven, maar als je op dat knopje met de drie puntjes klikt en dan via het klikken op mapjes naar je San Andreas directory gaat kan dat het probleem niet zijn.

Heb je, zoals iemand enkele reacties terug zegt, al geprobeerd om eens te saven in San Andreas en dan te downgraden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

hallo allemaal.

Ik heb San Andreas versie 2 en ik wil modden dus heb ik de patch gedownload om te downgraden maar waar moet ik die patch dan opslaan?

Als ik hem in ''GTA san andreas user files'' zet zegt ie dat het niet kan.

dus waar moet ik hem dan wel neerzetten?

Bewerkt: door 14569
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hallo allemaal.

Ik heb San Andreas versie 2 en ik wil modden dus heb ik de patch gedownload om te downgraden maar waar moet ik die patch dan opslaan?

Als ik hem in ''GTA san andreas user files'' zet zegt ie dat het niet kan.

dus waar moet ik hem dan wel neerzetten?

Welke patch download je? Deze? http://www.gtaforum....ram-downgrader/

Die kan je overal naartoe downloaden, wel moet je het bestand nog even uitpakken (met winrar of winzip)

Downloaden naar bureaublad is het handigste.

Daarna moet je de patch openen en in dat programma krijg je dan de optie om je san andreas folder te selecteren(de folder met je gta sa.exe)

Dus niet de folder met je userfiles

Dan verder gewoon het programma volgen en het zou moeten werken :)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...