baszz Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Ik las een tijd terug dat er onderzeeers waren gespot. Heeft iemand al 1 gevonden waarmee je iets kan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Aan esplanade north staat er wel eentje in SF. Maar ik heb er nog nooit een gezien in LV. En in die in Sf kun je ook niet in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
baszz Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Aan esplanade north staat er wel eentje in SF.Maar ik heb er nog nooit een gezien in LV. En in die in Sf kun je ook niet in. Dan moet ik zo maar es gaan kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 waar is da ergens in sf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 he, dat wist ik nog niet bedankt gaan we daar snel maar is even kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 dit is al langggggggggggggggg bekend...... baszz als ik jou was zal ik maar eens de zoekfunctie gebruiken. <_< ps. Hij ligt er alleen maar voor de sier en je kan er nix mee doen en dat is ook de enigste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 ik had gelezen langer geleden dat je er in kon komen met een truukje :rolleyes: maar dat wel niet waar zijn <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 kun je erin??? kun je er met varen?? ik hoop van wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 kun je erin??? kun je er met varen?? ik hoop van wel... vraag1: nee vraag2: nee opmerking1: jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 kun je erin??? kun je er met varen?? ik hoop van wel... vraag1: nee vraag2: nee opmerking1: jammer TheGtaSecret lees voortaan eerst is het topic door voordat je wat gaat neerzetten. Dit heet dubbelposten (voor als je het nog niet wist) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 er is daar ergens ook zo een politie(leger) schip dat is ook in sf (maar dat had tupac a.... al een topic over over leger schip maar ik ken de echte naam daar nie over) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 (bewerkt) Was dat niet UUS Nummutz ofzo? Edit:Dit is de link. Bewerkt: 10 februari 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.