Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Ik keek net bij google of de USS Nummutz een echte duikboot is google vond nix maar er stond zoek u niet USS Nimitz en dat is een vliegdekschip DEZE http://img62.exs.cx/my.php?loc=img62&image...naamloos7gz.png Ik zet er later vandaag een betere screen van op de topic. the Nuclear Powered Attack Aircraft Carrier Nimitz oftewel: de nuclear aangedreven aanvals vliegdekschip Nimitz CLASS - NIMITZ Displacement 91,300 Tons, Dimensions, 1088' (oa) x 134' x 37' 8" (Max) Armament 3 Sea Sparrow-SAM, Starting with CVAN-70 4 20mm CIWS, 90 Aircraft. Armor, Unknown. Machinery, 260,000 SHP; 2 Westinghouse (A4W) Reactors Driving Geared Turbines, 4 screws Speed, 35+ Knots, Crew 5617. (zou iemand dit ff willen vertalen) heeft r* de duikboot expres zo genoemd???? Bewerkt: 22 januari 2005 door tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 dus wil je zeggen dat je een duikboot kan vinden in SA?? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ja in noord SF bij de haven vlakbij pier 69 daar ligt een duikboot @ ganton_gangster007 als je kijkt bij de plattegrond die je op de topic secrets map (easter egg forum) dan zie je de locatoe precies staan in noord SF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Ja in noord SF bij de haven vlakbij pier 69 daar ligt een duikboot @ ganton_gangster007 als je kijkt bij de plattegrond die je op de topic secrets map (easter egg forum) dan zie je de locatoe precies staan in noord SF had ik niet eens gemerkt!! heb die map ook maar pas maar bedankt B) Edit: wist eerst niet wat die uss nummutz betekende!! ik ga meteen kijken Bewerkt: 22 januari 2005 door ganton_gangster007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ja in noord SF bij de haven vlakbij pier 69 daar ligt een duikboot @ ganton_gangster007 als je kijkt bij de plattegrond die je op de topic secrets map (easter egg forum) dan zie je de locatoe precies staan in noord SF had ik niet eens gemerkt!! heb die map ook maar pas maar bedankt B) Edit: wist eerst niet wat die uss nummutz betekende!! ik ga meteen kijken kun je in die duikboot?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ja in noord SF bij de haven vlakbij pier 69 daar ligt een duikboot @ ganton_gangster007 als je kijkt bij de plattegrond die je op de topic secrets map (easter egg forum) dan zie je de locatoe precies staan in noord SF had ik niet eens gemerkt!! heb die map ook maar pas maar bedankt B) Edit: wist eerst niet wat die uss nummutz betekende!! ik ga meteen kijken kun je in die duikboot?? :huh: nee je kan niet in de duikboot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 okee maar ik ga wel ff kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ja dat is een missie dat ge moet doen een vliegtuig stelen daar in en ge kunt er ook in maar dan hebt ge 5 sterren politie :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ja dat wist ik al heeel lang alleen niemand luisterde toen naar mij omdat ik hier nieuw was <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) ik vind het zonde dat je er niet in kan maar hij zou toch wel ergens voor zijn? een easter egg? ik maak vandaag nog wel een screen van de duik boot en zet hem hier op. :rolleyes: niet bepalt fine foto s maar kijk maar gewoon. Bewerkt: 22 januari 2005 door easter egg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik vind het zonde dat je er niet in kan maar hij zou toch wel ergens voor zijn?een easter egg? ik maak vandaag nog wel een screen van de duik boot en zet hem hier op. :rolleyes: niet bepalt fine foto s maar kijk maar gewoon. mensen hebben nu iig bewijs dat er een duikboot is voor het geval dat mensen her nog niet wisten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 als je goed naar de letters kijkt staat dat uss en nog wat de ook op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Ja dat wist ik al heeel lang alleen niemand luisterde toen naar mij omdat ik hier nieuw was Ik heb met je te doen hoor. Alleen de zoekfunctie vond op keyword nutz echter alleen dit topic. Dus het niet luistern komt misschien door het niet posten? :-) als je goed naar de letters kijkt staat dat uss en nog wat de ook op. Gelukkig wel: daar gaat het hele topic over... :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 waarom staat dieduikboot daar als je er toch niet in kan?? Is het voor de sier zoals die bouwtereinen?? Ik hoop dat ze in de volgende gta in dit soort zaken gaan denken dit is ook zoiets als die rolstoel op het strand in Palomino Creek kan je ook niet in.... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 wat moet je nou weer in een rolstoel. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.