Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

USS Nummutz is USS nimitz

Ik keek net bij google of de USS Nummutz een echte duikboot is

google vond nix maar er stond zoek u niet USS Nimitz

en dat is een vliegdekschip

DEZE

http://img62.exs.cx/my.php?loc=img62&image...naamloos7gz.png

Ik zet er later vandaag een betere screen van op de topic.

the Nuclear Powered Attack Aircraft Carrier Nimitz

oftewel:

de nuclear aangedreven aanvals vliegdekschip Nimitz

CLASS - NIMITZ

Displacement 91,300 Tons, Dimensions, 1088' (oa) x 134' x 37' 8" (Max)

Armament 3 Sea Sparrow-SAM, Starting with CVAN-70 4 20mm CIWS, 90 Aircraft.

Armor, Unknown.

Machinery, 260,000 SHP; 2 Westinghouse (A4W) Reactors Driving Geared Turbines, 4 screws

Speed, 35+ Knots, Crew 5617.

(zou iemand dit ff willen vertalen)

heeft r* de duikboot expres zo genoemd????

Edited by tupac

  • Replies 33
  • Views 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

dus wil je zeggen dat je een duikboot kan vinden in SA?? :unsure:

  • Author

Ja in noord SF bij de haven

vlakbij pier 69

daar ligt een duikboot

@ ganton_gangster007 als je kijkt bij de plattegrond die je op de topic secrets map

(easter egg forum) dan zie je de locatoe precies staan in noord SF

Ja  in  noord SF bij de haven

vlakbij pier 69

daar ligt een duikboot

@ ganton_gangster007 als je kijkt bij de plattegrond die je op de topic secrets map

(easter egg forum) dan zie je de locatoe precies staan in noord SF

had ik niet eens gemerkt!! heb die map ook maar pas :puh: maar bedankt B)

Edit: wist eerst niet wat die uss nummutz betekende!!

ik ga meteen kijken

Edited by ganton_gangster007

Ja  in  noord SF bij de haven

vlakbij pier 69

daar ligt een duikboot

@ ganton_gangster007 als je kijkt bij de plattegrond die je op de topic secrets map

(easter egg forum) dan zie je de locatoe precies staan in noord SF

had ik niet eens gemerkt!! heb die map ook maar pas :puh: maar bedankt B)

Edit: wist eerst niet wat die uss nummutz betekende!!

ik ga meteen kijken

kun je in die duikboot?? :huh:

  • Author
Ja  in  noord SF bij de haven

vlakbij pier 69

daar ligt een duikboot

@ ganton_gangster007 als je kijkt bij de plattegrond die je op de topic secrets map

(easter egg forum) dan zie je de locatoe precies staan in noord SF

had ik niet eens gemerkt!! heb die map ook maar pas :puh: maar bedankt B)

Edit: wist eerst niet wat die uss nummutz betekende!!

ik ga meteen kijken

kun je in die duikboot?? :huh:

nee je kan niet in de duikboot ;)

okee maar ik ga wel ff kijken ;)

ja dat is een missie dat ge moet doen een vliegtuig stelen daar in en ge kunt er ook in maar dan hebt ge 5 sterren politie :angry:

Ja dat wist ik al heeel lang alleen niemand luisterde toen naar mij omdat ik hier nieuw was <_<

ik vind het zonde dat je er niet in kan maar hij zou toch wel ergens voor zijn?

een easter egg?

ik maak vandaag nog wel een screen van de duik boot en zet hem hier op. :rolleyes:

niet bepalt fine foto s maar kijk maar gewoon.

onderzeer001.jpg

hdjd001.jpg

Edited by easter egg

  • Author
ik vind het zonde dat je er niet in kan maar hij zou toch wel ergens voor zijn?

een easter egg?

ik maak vandaag nog wel een screen van de duik boot en zet hem hier op. :rolleyes:

niet bepalt fine foto s maar kijk maar gewoon.

onderzeer001.jpg

hdjd001.jpg

mensen hebben nu iig bewijs dat er een duikboot is voor het geval dat mensen her nog niet wisten ;)

als je goed naar de letters kijkt staat dat uss en nog wat de ook op. :)

Ja dat wist ik al heeel lang alleen niemand luisterde toen naar mij omdat ik hier nieuw was

Ik heb met je te doen hoor. Alleen de zoekfunctie vond op keyword nutz echter alleen dit topic. Dus het niet luistern komt misschien door het niet posten? :-)

als je goed naar de letters kijkt staat dat uss en nog wat de ook op. :)

Gelukkig wel: daar gaat het hele topic over... :unsure:

post-19-1106471532.jpg

waarom staat dieduikboot daar als je er toch niet in kan??

Is het voor de sier zoals die bouwtereinen??

Ik hoop dat ze in de volgende gta in dit soort zaken gaan denken dit is ook zoiets als die rolstoel op het strand in Palomino Creek kan je ook niet in.... <_<

wat moet je nou weer in een rolstoel. :lol:

waarom staat dieduikboot daar als je er toch niet in kan??

Is het voor de sier zoals die bouwtereinen??

Als je alles waar je niet in kan weg zou laten in SA heb je 1 voordeel: je vliegt met je Hydra niet meer plotseling in een Boom die nog niet zichtbaaris :-)

Het trammetje kan je als het goed is ook niet in, maar hij rijdt wel rond. ZUlke dingen bepalen wel een beetje de sfeer van een spel. Er zijn ook heel veel bedrijven terreinen waar je niets te zoeken hebt, maar het zit er wel in.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.