Jump to content

Msn Messenger: Status


Timovich

Recommended Posts

Hey,

Ik merk dat Msn het op dit moment bij mij niet doet! :(

Ik vroeg me af of dat bij iedereen zo is!

Misschien beter als hier geen slot dit keer op komt, want dan kunnen we vaker vragen of Msn down is of het hier plaatsen! ;)

Verder geen reacties die niet nodig zijn a.u.b...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scott16

    9

  • Timovich

    7

  • Spacecraft

    7

  • bjorn13

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

webmessenger werkt ook al niet,erverschijnt bij mij de error:

Network Error (tcp_error)

A communication error occurred: "Operation timed out" 

The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time. 

For assistance, contact your network support team. 

btw,de laaatste tijd valt msn vaak uit,wanneer neemt microsoft maatregelen?het wordt wel storend

Bewerkt: door ironfist99
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me wil aanmelden krijg ik een bericht dat ik al aangemeld ben ofzo. Maar dat ben ik helemaal niet :unsure: , komt dit bericht bij jullie ook? (ik heb het over nu op dit moment)

Dan heb je waarschijnlijk het probleem dat Windows Messenger opstart en aameldt bij het opstarten van de PC, als het Windows Messenger icoontje dan niet rechtsonderin komt te staan ben je wel aangemeldt alleen weet je het zelf dan niet. Als je later tóch aan wilt melden maar dan met MSN Messenger *.* doet die het niet omdat je al aangemeld ben op Windows Messenger

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me wil aanmelden krijg ik een bericht dat ik al aangemeld ben ofzo. Maar dat ben ik helemaal niet  :unsure: , komt dit bericht bij jullie ook? (ik heb het over nu op dit moment)

Dan heb je waarschijnlijk het probleem dat Windows Messenger opstart en aameldt bij het opstarten van de PC, als het Windows Messenger icoontje dan niet rechtsonderin komt te staan ben je wel aangemeldt alleen weet je het zelf dan niet. Als je later tóch aan wilt melden maar dan met MSN Messenger *.* doet die het niet omdat je al aangemeld ben op Windows Messenger

Ik was vanmiddag wel aangemeld, alleen had ik voor het eten heel MSN uitgezet. Dus ik was afgemeld, en nu zecht ie dat ik nog steeds aangemeld ben. Maar dat kan dus niet.... ik ga het nog een keer proberen...

Oh! nu krijg ik heel wat anders. Nu staat er dat er een service probleem ofzo is.

Nou, ik probeer straks wel weer een keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...