Jump to content

Msn Messenger: Status

Recommended Posts

Geplaatst:
Bij mij doet msn het ook niet want op de site staat dat de NET-service down is ofzo

Ik zit lekker te MSN'en nu :huh:

• Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scott16

9

• Timovich

7

• Spacecraft

7

• bjorn13

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Bij mij doet msn het ook niet want op de site staat dat de NET-service down is ofzo

Ik zit lekker te MSN'en nu :huh:

Daar snap ik nix van want als ik op NET Messenger Service klik staat er dat ie down is

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand mij misschien helpen, ik had woensdag echt heel veel ding kapot...

Ik ging mijn toetsenbord voor de lol uitelkaar halen als gevolg deden de toetsen enzo heel raar. Ik heb het vandaag alles weer goed gezet en het werkt beter dan maanden hier voor en somige toetsen doen zelfs beter en hij is schoon van binnen :D

Probleem 2 is dat ik geen internet had woensdag en ze zeiden dat de rekening niet betaald was terwijl wij niet eens een factuur thuis hebben gehad.

En me 3e probleem is dat me windows niet verder kwam dan het laad balkje die je bij het opstarten krijgt, dat heb ik vandaag allemaal opgelost en ik kwam zo net achter dat mij internet het deed ( ik kon op de windows site. ) ik wist dat het niet kon als je geen internet had...

Dus als eerste wat ik deed, is naar gtaforum gaan en die deed het ook :o

En daarna ging ik naar paar andere sites bezoeken want het kon ook zijn dat ze offline te bekijken waren.

Maar nu kan ik me niet aanmelden op msn, ik weet zeker dat ik internet terug heb want anders kon ik topics niet bekijken die ik nooit gezien heb...

Kortom, me vraag is nu; kunnen jullie wel aanmelden of kan ik alleen op internet en niet op msn?

Edit: laat maar, ik ben net op site van msn geweest en ze hebben moeilijkheden met de server ofzo... Echt jammer want ik ben zo lang niet op msn geweest omdat ik dacht dat me internet het niet deed :(

Bewerkt: door X-TX14-2
Geplaatst:

Ik heb ook MSN 7.0 Beta.

En hij doet het weer niet bij mij.

Ze mogen van mij nu onderhand wel eens een goede versie maken waar niet zoveel fouten in zitten en die niet zo vaak down is.

Dit is echt niet leuk meer. <_<

Geplaatst:

Ik heb 6.2 en ben gewoon de hele dag online geweest, vanaf 12:00 ben ik online.. Dus gooi die Beta-zooi er maar af, en wacht gewoon op de echte 7.0 ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had die 7.0 maar 2 dagen en ik heb de fouten gezien. Later (ongerveer 3 weken) kwam het op somige sites. De naam 7.0 BETA zegt me alles, ik heb al tegen mensen gezegt die bij mij in me lijst zaten maar ze luisterden niet en hebben later nog toegegeven dat ik toch gelijk had dat BETA versie niet goed was.

En ik kwam dinsdag achter dat msn 7.0 BETA ook niet meer te downloaden is op die msn site.

Mijn msn doet het ook weer :D

Edit:

@ BMW, jij woont in Belgie dacht ik, Microsoft heeft in elk land zo wat andere server dus het kan zijn dat het server in Nederland kapot ging of wat dan ook en niet in Belgie.

Als MSN op 1 server draaiede in elk wereld deel zou dat overbelast zijn.

Bewerkt: door X-TX14-2
Geplaatst:
@ BMW, jij woont in Belgie dacht ik, Microsoft heeft in elk land zo wat andere server dus het kan zijn dat het server in Nederland kapot ging of wat dan ook en niet in Belgie.

Als MSN op 1 server draaiede in elk wereld deel zou dat overbelast zijn.

Dan heb je dat verkeerd gedacht. Ik woon gewoon in Nederland, Zeeland ;)

En MSN doet het nog steeds :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...