Slimm Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Op dit moment is de mijne "Down", zoals vaak de laatste tijd.. 80072efd, dat is de foutmelding Reageren
Erulezz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Ik kan er ook niet opkomen :angry: Reageren
dudedude Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Op dit moment is de mijne "Down", zoals vaak de laatste tijd..80072efd, dat is de foutmelding ja die foutmelding heb ik ook. normaal heb ik hem ook weleens maar dan is ie na een dag al weer goed(behalve 1 keer toen deed ie het 3 maanden niet) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Dit geeft hij aan als ik op MSN aanmeld. En dit geeft hij aan als ik met Windows Messenger aanmeld. En als ik dan op Help druk krijg ik dit: Reageren
Timos Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 1 April grap van Msn Nee ik denk dat ze hard bezig zijn met de server etc etc. Ik zit op dit moment wel op msn [6.2] Maar ik heb alle versies in deze week al geïnstaleerd gehad <_< Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 msn is gewoon dood, ik moest msn ook 99999999999999999 keer opstarten tot ie et deed Reageren
Timovich Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Hij doet het volgens mij bij de meeste weer hoor Alleen bij Timos niet :unsure: Reageren
Timos Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) 'Nee idd Ik zit nu maar op het web om toch een beetje me contacten te onderhouden. Ik snap er niets van :crying: Bewerkt: 2 april 2005 door Timos Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 'Nee idd Ik zit nu maar op het web om toch een beetje me contacten te onderhouden. Ik snap er niets van :crying: Wat raar bij mij werkt ie wel. Eergisteren s'avond kon ik me ook niet aanmelden,maar nu ondertussen al wel. :blink: Reageren
dudedude Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 ik kan me nog steeds niet aanmelden hoor net als timos :bah: Reageren
Synchro Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 bij mij werkt msn wel,maar soms niet Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 De server van msn is gewoon bagger, de helft van de tijd doet msn hut niet <_< Reageren
Timos Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Bij mij doet hij het nu al 1 week niet! Gelukkig bestaat er Webmessenger. Maar hij wilt maar niet opstarten. Ik heb MSN 6.2 en alle andere versies deze week al gehad. Zelfs Windows Messenger doet het niet Reageren
dudedude Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) Bij mij doet hij het nu al 1 week niet! Gelukkig bestaat er Webmessenger. Maar hij wilt maar niet opstarten. Ik heb MSN 6.2 en alle andere versies deze week al gehad. Zelfs Windows Messenger doet het niet dat heb ik een keer 3 maanden gehad dus een week is daar nix bij. maar na 3 maanden had ik pas een site gevonden(deze)waarmee ik het kon oplossen, maar nu doet ie het weer niet Bewerkt: 4 april 2005 door dudedude Reageren
josie Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Hierzo is MSN down, is dat over al??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.