Roxx0rz Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) ja, ik hoor overal gezuer met msn... ook in internet centra' 650ste post!!! Bewerkt: 9 mei 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Hierzo is MSN down, is dat over al??? Ik heb hier geen problemen met msn. Woon bij rotterdam(zuid holland) @bomberman bijz. dat je 650 berichten heb ik heb er nu 828 P.s. Plaats even in welke regio woont kunnen we kijken welke regio´s er last van hebben. Reageren
Timotees Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 noord holland, ik heb nergens last van( noord holland midden/noord) Reageren
arnie Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ik woon in Vlaams-Brabant->België en ik heb er soms last van, soms valt msn gewoon uit, soms kan ik me gewoon niet aanmelden. Ik heb msn al opnieuw geïnstallerd en het gebeurt terug Reageren
Froop Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) Ik woon in de omgeving van Emmen(Drenthe). Het is bij mij best vaak down. Krijg ik weer een foutmelding die begint met een 8. Bewerkt: 9 mei 2005 door Froop Reageren
Arjen Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ik woon in de omgeving van Emmen(Drenthe).Het is bij mij best vaak down. Krijg ik weer een foutmelding die begint met een 8. Hehe, ik woon ook in Emmen. Bij mij ligt het bijna nooit down. :rolleyes: Reageren
SWYV Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 ik woon in Leisele, by Veurne in west vlaanderen in belgie, heb er nog nooit last met msn messenger heb die nu al 1j en half nog nooit problemen ik gebruik provider => Belgacom Reageren
Trax Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Hierzo is MSN down, is dat over al??? Nee. Zuid-Holland Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) Nou ik woon in Zuid Holland (Bij Rotterdam) en hij doet het weer hoor. Alleen vanmiddag lag hij er wel uit.l Maar bij mij doet mns de laasste tijd wel meer een een beetje vreemd. Zal aan het weer liggen. :lol: :rolleyes: Bewerkt: 9 mei 2005 door BeatboxGamer Reageren
Froop Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ik woon in de omgeving van Emmen(Drenthe).Het is bij mij best vaak down. Krijg ik weer een foutmelding die begint met een 8. Hehe, ik woon ook in Emmen. Bij mij ligt het bijna nooit down. :rolleyes: LOL,ik in Emmer-Compascuum om precies te zijn. offtopic:Mag ik toevallig vragen welke school je zit? Reageren
Arjen Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 LOL,ik in Emmer-Compascuum om precies te zijn.offtopic:Mag ik toevallig vragen welke school je zit? w0000t.. Ik woon ook in EmmerCompascuum :blink: .. Ik zit op het Hondsrug College. Paas anders jou email ff via PM, als je dat wilt? :rolleyes: Reageren
Scott16 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) En MSN is weer eens down bij mij. Bij julie ook ? :huh: Ik woon in Amersfoort, Utrecht. :huh: Bewerkt: 24 mei 2005 door Scott16 Reageren
Spacecraft Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 En MSN is weer eens down bij mij.Bij julie ook ? :huh: Ik woon in Amersfoort, Utrecht. :huh: Hier in Zeeland niet hoor.. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Nope hier niets aan de hand in Den haag, hij is wel wat trager dan normaal merk ik. Reageren
Timovich Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Ook niet hier in Geilderland :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.