The Godfather Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 wow msn is down bel de Telegraaf. Het lijkt net of MSN het enige is waar jullie voor leven. :blink: Reageren
Timovich Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Nee, maar het is wel belangrijk om te weten of het niet alleen bij jou is. En ja, je wilt toch graag dat Msn het gewoon doet. Reageren
Scott16 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Bij m'n zusje benden op de pc doet MSN het wel. :wacko: Ik ga wel even proberen msn opnieuw te instaleren. <_< Edit: Ik heb Spybot Search & Destroy en Hitman Pro erover laten gaan maar m'n MSN doet het nog steeds niet. :angry: :angry: Bewerkt: 24 mei 2005 door Scott16 Reageren
Slimm Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Mijn msn doet het opeens ook niet meer :wacko: , en zelfs de webmessengers doen het niet, ik woon in Alkmaar, Noord Holland.. Edit: MSN is back Bewerkt: 24 mei 2005 door Slimm Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Mijn msn is op dit moment ook even down dus kan op dit moment even met niemand een gesprek voeren. Het zal later wel weer goed komen. Woonplaats: Noord-Holland, Alkmaar Edit: Hij doet het al weer dacht ik het niet. Bewerkt: 24 mei 2005 door Levi_16 Reageren
Scott16 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Ik kan er de hele dag al niet op. :huh: Als ik naar Opties -> Verbindingen -> Verbinding testen ga, krijg ik deze melding. :huh: Weet iemand wat dat is ? :blink: EDIT: MSN doet het weer, het probleem was spyware. Ik heb Hitman Pro erover laten gaan en nu doet alles het weer. Bewerkt: 25 mei 2005 door Scott16 Reageren
andyman Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) Msn doet het wel vaker niet komt gewoon door de server.. Bewerkt: 25 mei 2005 door andyman Reageren
T@rget Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 je kan het in 1 woord zeggen MSN SUX Reageren
Scott16 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 En het is weer eens zover, hij ligt er weer eens uit. Ik krijg er wat van. Dit gebeurd te vaak als je het mij vraagt. <_< Reageren
T@rget Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 MSN; Meest Stomme (wie weer er wat voor de N????) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) En het is weer eens zover, hij ligt er weer eens uit.Ik krijg er wat van. Dit gebeurd te vaak als je het mij vraagt. <_< bij mij ligt hij er niet eens uit, ik kan gewoon geen contactpersonen toevoegen hij zegt iedere keer: "Adresboek Onbeschikbaar probeer het later nog eens" Nou dat meld ik me opniew aan op msn dan wil ik een msnadres toevoegen aan mijn contactpersonen lijst en dat doet hij het weer niet?! Strange heel gek is dat :blink: Bewerkt: 7 juni 2005 door The Outlaw Reageren
Scott16 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ik kan er allang weer op hoor.. :rolleyes: Reageren
Blaatschaap Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) MSN; Meest Stomme (wie weer er wat voor de N????) Misselijk Sloom Naai programma Anyway, ik gebruik sinds kort weer MSN, maar zat vroeger altijd op Trillian. Prima programma, waar je ook nog is kan inloggen op andere grote messengers. Alleen door bepaalde functies die MSN 7 bood, ben ik weer overgestapt op MSN. Ik heb trouwens zelden problemen met MSN, meer met m'n internet verbinding, maar dat is wéér een ander verhaal. Bewerkt: 7 juni 2005 door Blaatschaap Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 En Ja hoor het is weer een msn dat er bij denk ik uitligt wil ik me net aanmelden op msn om te gaan kaarten zegt ie server is tijdelijk onbeschikbaar ik dus nu net weer geprobeerd nog eruit word er strontziek van . @ ----> Levi & Slimm : Don't wait for me kan nog wel een tijd je duren voor mijn msn weer aan de praat is. Reageren
Scott16 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Hier zijn geen problemen. :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.