Jump to content

Msn Messenger: Status

Recommended Posts

Geplaatst:
@ ----> Levi & Slimm : Don't wait for me kan nog wel een tijd je duren voor mijn msn weer aan de praat is.

Nou blijkbaar niet, want je bent online nu :) Probleem dus opgelost waarschijnlijk..

• Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scott16

9

• Timovich

7

• Spacecraft

7

• bjorn13

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@ ----> Slimm; Heb ik direct geprobeerd maar hij wil het gewoon niet doen ik denk dat ik een of ander virus te pakken had want ik kon niks meer downloaden, of me pc is gewoon te traag mede omdat die te weinig geheugen heeft, of ik heb weer een virus te pakken, wat me zeer onmogelijk lijkt met de scanner die Se7en me aangeraden heeft.

Zal morgen even de pc grondig checken want hier klopt iets niet....

Geplaatst:

Als ik iets tegen jou wil zeggen op MSN krijg ik deze melding: ''Dit bericht kan niet worden verzonden aan alle geadresseerden''. :blink:

Geplaatst:

Heb ik tegenwoordig ook steeds vaker en dan een paar seconde later zijn ze ineens offline :unsure:

Geplaatst:

Ik heb 1 keer ingesteld dat ik wil inloggen als Offline, maar dat blijft hij nu maar doen. Wat moet ik doen :)

Geplaatst:
Ik heb 1 keer ingesteld dat ik wil inloggen als Offline, maar dat blijft hij nu maar doen. Wat moet ik doen :)

weer instellen dat je online wilt inloggen, als je dat een paar keer achterelkaar doet blijft dat zo...

Geplaatst:

Oké bedankt, het is gelukt. Maar ik ben niet blind dus ik kan een plaatje van 640 × 480 ook wel zien ;) Verklein je plaatje maar even :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...