amshotel Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 hallo ff een vraagje hoe maak je een server ik heb me poort al open en ik zit al in me server te spelen maar ik wil ook scripts erin hebben en als ik naar me admin console ga dan moet ik dit invullen host: admin port: password maar wat moet ik invullen bij host? verder weet ik alles willen jullie wat info geven plz dankje wel alvast:) Reageren
amshotel Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 halloff een vraagje hoe maak je een server ik heb me poort al open en ik zit al in me server te spelen maar ik wil ook scripts erin hebben en als ik naar me admin console ga dan moet ik dit invullen host: admin port: password maar wat moet ik invullen bij host? verder weet ik alles willen jullie wat info geven plz dankje wel alvast:) iemand? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Misschien staat hier wat je zoekt. En anders kun je dit topic even doorzwoegen. Bewerkt: 18 april 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
mvh Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Heej HELP! IK heb een vraag ik heb MTA client 0,3(zoiets) geinstalleert. Dan start ik het op, moet je links op het oranje vinkje drukken. en dan vragen ze om de host: port wat moet je hier invullen. (had ergens gelezen dat je bij port 2003 ofzo moest invullen )) Weten jullie wat ik moet invullen bij de host en bij de port en willen jullie vertellen wat ik verder nog meot weten of tips?? Hoor het graag! Alvast bedankt! Maik Reageren
Wrieh Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 HeejHELP! IK heb een vraag ik heb MTA client 0,3(zoiets) geinstalleert. Dan start ik het op, moet je links op het oranje vinkje drukken. en dan vragen ze om de host: port wat moet je hier invullen. (had ergens gelezen dat je bij port 2003 ofzo moest invullen )) Weten jullie wat ik moet invullen bij de host en bij de port en willen jullie vertellen wat ik verder nog meot weten of tips?? Hoor het graag! Alvast bedankt! Maik Bij host moet je je IP adres invullen, op www.mijnip.nl Kun je kijken wat je IP-Adres is Reageren
Wrieh Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 HeejHELP! IK heb een vraag ik heb MTA client 0,3(zoiets) geinstalleert. Dan start ik het op, moet je links op het oranje vinkje drukken. en dan vragen ze om de host: port wat moet je hier invullen. (had ergens gelezen dat je bij port 2003 ofzo moest invullen )) Weten jullie wat ik moet invullen bij de host en bij de port en willen jullie vertellen wat ik verder nog meot weten of tips?? Hoor het graag! Alvast bedankt! Maik Bij host moet je je IP adres invullen, op www.mijnip.nl Kun je kijken wat je IP-Adres is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.