Jump to content

mta: vc server maken? hoe

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ff een vraagje hoe maak je een server

ik heb me poort al open en ik zit al in me server te spelen

maar ik wil ook scripts erin hebben en

als ik naar me admin console ga

dan moet ik dit invullen

host:

admin port:

password

maar wat moet ik invullen bij host?

verder weet ik alles

willen jullie wat info geven

plz

dankje wel alvast:)

Geplaatst:
hallo

ff een vraagje hoe maak je een server

ik heb me poort al open en ik zit al in me server te spelen

maar ik wil ook scripts erin hebben en

als ik naar me admin console ga

dan moet ik dit invullen

host:

admin port:

password

maar wat moet ik invullen bij host?

verder weet ik alles

willen jullie wat info geven

plz

dankje wel alvast:)

iemand?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Heej

HELP!

IK heb een vraag ik heb MTA client 0,3(zoiets) geinstalleert. Dan start ik het op, moet je links op het oranje vinkje drukken. en dan vragen ze om de host: port wat moet je hier invullen. (had ergens gelezen dat je bij port 2003 ofzo moest invullen :{ )) Weten jullie wat ik moet invullen bij de host en bij de port en willen jullie vertellen wat ik verder nog meot weten of tips?? Hoor het graag! Alvast bedankt! :tu:

Maik

Geplaatst:
Heej

HELP!

IK heb een vraag ik heb MTA client 0,3(zoiets) geinstalleert. Dan start ik het op, moet je links op het oranje vinkje drukken. en dan vragen ze om de host: port wat moet je hier invullen. (had ergens gelezen dat je bij port 2003 ofzo moest invullen :{ )) Weten jullie wat ik moet invullen bij de host en bij de port en willen jullie vertellen wat ik verder nog meot weten of tips?? Hoor het graag! Alvast bedankt! :tu:

Maik

Bij host moet je je IP adres invullen, op www.mijnip.nl Kun je kijken wat je IP-Adres is ;)

Geplaatst:
Heej

HELP!

Maik

Bij host moet je je IP adres invullen, op www.mijnip.nl Kun je kijken wat je IP-Adres is ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...