Lantyz Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 We hebben zojuist het Easter Eggsforum van GTA San Andreas ontmanteld. Dit legendarische forum is ooit gestart om de enorme golf gevonden easter eggs kort na de release van GTA San Andreas in goede banen te leiden, maar nu alle easter eggs van deze GTA wel zo'n beetje bekend zijn is dit forum overbodig geworden. De laatste tijd werden er voornamelijk bekende easter eggs of niet-bestaande eggs gepost, dus hebben we besloten dit forum te sluiten. Mocht je toch nog een onbekende easter egg tegenkomen, dan kun je die vanaf nu posten in SA: General. Van de topics uit het Easter eggforum zijn alle gesloten topics met tien of minder posts verwijderd. Dit komt erop neer dat er maar liefst 876 topics (30 pagina's) zijn verwijderd. De rest is verplaatst naar SA: General. Reageren
Bling Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Nooit gedacht dat ik onderstaande situatie nog mee zou maken: Wanneer iemand toch nog een easter egg gevonden denkt te hebben, en dus naar SA: General gaat, gelieve dan zoveel mogelijk gebruik van dit topic te maken. Reageren
Tjerk Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik vind het wel goed, want in de meeste gevallen werd er toch alleen maar gespamd daar. Maar het moet natuurlijk wel een rotwerk geweest zijn om alles te verplaatsen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Nou mooi. Hebben we daar ook geen last meer van Reageren
Dastard Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Veel beter, was overigens onfair tegenover de andere fora vond ik Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 en alle posts die je daar hebt geplaatst worden die ook van je totaal afgetrokken? want die posts zijn er nu niet meer Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 en alle posts die je daar hebt geplaatst worden die ook van je totaal afgetrokken? want die posts zijn er nu niet meer Nee, want ik heb daar ook gepost en ik heb nog steeds in de 1080 Reageren
IV trailer Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Dan kan je straks wel weer een gta4 easter eggs forum gaan openen. Reageren
Jay; Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Het klopt dat er de laatste tijd alleen maar onzinnige Easter Eggs gepost werden. Ik vind het dus een mooi idee maar waar ik bang voor ben is dat SA-General nu helemaal volloopt met onzinnige Easter Eggs. Maar goed, al met al een strak plan. Bewerkt: 18 april 2008 door Jay; Reageren
Bling Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 maar waar ik bang voor ben is dat SA-General nu helemaal volloopt met onzinnige Easter Eggs. Dat zal wel meevallen, denk ik. Zo'n speciaal forum voor easter eggs motiveert leden eerder om een nieuw topic aan te maken. Kijk bijvoorbeeld naar de andere GTA fora. Daar kan alles gewoon in één topic gemeld worden, en dat gaat naar mijn weten prima. Echte grote vondsten worden er toch niet meer gedaan. Maar mocht dat toch wel gebeuren, dan weet diegene daar wel een topic voor aan te maken. Onzin-vondsten zullen hopelijk niet meer komen, omdat leden niet langer gemotiveerd worden om easter eggs te posten. Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Maar het moet natuurlijk wel een rotwerk geweest zijn om alles te verplaatsen Nogal. Ik heb er nog spierpijn van. @IV trailer: We zijn er nog niet over uit of er een GTA IV Easter egg forum komt. Ligt er een beetje aan of het noodzakelijk is; de tijd zal het leren. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Slimme zet, lamme arm Lantyz? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Het is maar goed dat het is verwijdert, hoeveel topics waren er daarin wel niet gesloten. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Inderdaad goede beslissing. Maar dat alles verwijderd is vind ik nogal stom. Je kon ook alles naar 1 apart groot, gesloten forum gooien. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Ik vind het wel goed dat dit subforum weggehaald is. Er werden inderdaad alleen nog maar bekende easter eggs gepost, of onzinnige dingen. Het lijkt me inderdaad ook veel beter zo Bewerkt: 18 april 2008 door TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.