Jump to content

SA: Easter Eggs-forum verwijderd


Lantyz

Recommended Posts

Wat is dat nu weer voor onzin :7

Als hij nu zin heeft om op zoek te gaan naar Easter Eggs, die waarschijnlijk niet te vinden zijn, is dat jou probleem toch niet?

Hoe kan het nu dat hij de 'hoofdreden' zou zijn van het sluiten van dit topic. Daar zorgt heus niet slechts één persoon voor, hoor. Dan zou die evt. gewoon wat warnings krijgen. Dit subforum is gesloten om dat men aanneeemt dat alle Easter Eggs al gevonden zijn en dat er nu enkel nog wat onzin of dingen die al lang bekend waren werden verteld.

Laat het vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    3

  • Lantyz

    2

  • Unmountable Tijmen

    2

  • Jay;

    2

Maar het moet natuurlijk wel een rotwerk geweest zijn om alles te verplaatsen ^_^

Nogal. Ik heb er nog spierpijn van.

@IV trailer: We zijn er nog niet over uit of er een GTA IV Easter egg forum komt. Ligt er een beetje aan of het noodzakelijk is; de tijd zal het leren.

Zijn jullie er al wel over uit of er een soort van forum komt voor GTA 4 hardware problemen net als bij Sa?

Want ik heb nu soms ook wel eens problemen waar ik eigenlijk alleen maar daar mee terecht kan. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet uit.

Ik vind nooit een Easter egg die al onbekend is ik vind aleen maar bekende Easter eggs.

Het is wel al erg lang verwijderd, dusja... :puh:

Mij maken die Ester Eggs niet uit, ik snap eigenlijk niet wat er zo interessant aan is...

Btw: Geen discussie maken over deze post. :puh:

Mocht ik er eentje vinden zou ik het ook melden. :)

MP.

EDIT: Typfoutje verbetert.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...