Jump to content

SA: Easter Eggs-forum verwijderd


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    3

  • Lantyz

    2

  • Unmountable Tijmen

    2

  • Jay;

    2

Het lijkt me wel goed omdat,tja toch alles al is gevonden ^_^.En als Gta 4 uitkomt dan lijkt het wel wel leuk om daar weer een EE forum te maken :Y

Edit:Oops..Ik zie het IV Trailer het al heeft gepost..

Bewerkt: door Gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom niet gewoon laten staan, alle goede topics met EE's vooraan in de lijst zetten. En instellen dat er niet meer gepost kan worden. Lijkt me veel handiger, want als er een paar Grand Theft Auto n00bs registreren ( :engel: ) weten die niet waar ze moeten kijken...

Edit,

Valt me nu pas in.... Wikigta :D

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat alles verwijderd is vind ik nogal stom. :7 Je kon ook alles naar 1 apart groot, gesloten forum gooien.
Waarom niet gewoon laten staan, alle goede topics met EE's vooraan in de lijst zetten. En instellen dat er niet meer gepost kan worden. Lijkt me veel handiger, want als er een paar Grand Theft Auto n00bs registreren ( :engel: ) weten die niet waar ze moeten kijken...

De echte vondsten en grote discussie-onderwerpen zijn niet verwijderd, maar naar SA: General verplaatst. Alleen de dubbele en onzin-vondsten zijn verwijderd (topics met 10 posts en minder).

Vergeet niet dat bijna alle topics van de laatste periode tot die categorie (dubbel of onzin) behoorden, dus dat verklaart het grote aantal verwijderde topics.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit subforum van het San Andreas gedeelte had geen waarde meer, want alle EE's zijn toch al gevonden. Aangezien er de laatste tijd ook veel neppe of geen EE topics werden aangemaakt hebben ze het dus verwijderd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een goede stap. Ook stiekem denk ik dat dat zo is omdat de site steeds down is. Ze proberen misschien wel te zorgen dat het nu wat minder down gaat. Maarja er komt toch een derde server.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een goede stap. Ook stiekem denk ik dat dat zo is omdat de site steeds down is. Ze proberen misschien wel te zorgen dat het nu wat minder down gaat. Maarja er komt toch een derde server.

Nee hoor, De traffic in het easter-egg forum was echt maar een druppel op de gloeiende plaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
We hebben zojuist het Easter Eggsforum van GTA San Andreas ontmanteld. Dit legendarische forum is ooit gestart om de enorme golf gevonden easter eggs kort na de release van GTA San Andreas in goede banen te leiden, maar nu alle easter eggs van deze GTA wel zo'n beetje bekend zijn is dit forum overbodig geworden. De laatste tijd werden er voornamelijk bekende easter eggs of niet-bestaande eggs gepost, dus hebben we besloten dit forum te sluiten. Mocht je toch nog een onbekende easter egg tegenkomen, dan kun je die vanaf nu posten in SA: General.

Van de topics uit het Easter eggforum zijn alle gesloten topics met tien of minder posts verwijderd. Dit komt erop neer dat er maar liefst 876 topics (30 pagina's) zijn verwijderd. De rest is verplaatst naar SA: General.

ja en dan moet ik blijfen zoeken en door zoeken

maar ik heb wel een easter egg of denk een bug en ik noem het ghost man :duh: is ontzicht baar in team of gang is hij met wapen (die zweeft) denk dat het een bug is

pb naar me als je het ook hebt

is in los santos strant en die ene berg en die rolstoel vind ik hem het meest

pb naar me voor meer vragen

en toch haat ik het door te blijfen zoeken ik haat het

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben zojuist het Easter Eggsforum van GTA San Andreas ontmanteld. Dit legendarische forum is ooit gestart om de enorme golf gevonden easter eggs kort na de release van GTA San Andreas in goede banen te leiden, maar nu alle easter eggs van deze GTA wel zo'n beetje bekend zijn is dit forum overbodig geworden. De laatste tijd werden er voornamelijk bekende easter eggs of niet-bestaande eggs gepost, dus hebben we besloten dit forum te sluiten. Mocht je toch nog een onbekende easter egg tegenkomen, dan kun je die vanaf nu posten in SA: General.

Van de topics uit het Easter eggforum zijn alle gesloten topics met tien of minder posts verwijderd. Dit komt erop neer dat er maar liefst 876 topics (30 pagina's) zijn verwijderd. De rest is verplaatst naar SA: General.

ja en dan moet ik blijfen zoeken en door zoeken

maar ik heb wel een easter egg of denk een bug en ik noem het ghost man :duh: is ontzicht baar in team of gang is hij met wapen (die zweeft) denk dat het een bug is

pb naar me als je het ook hebt

is in los santos strant en die ene berg en die rolstoel vind ik hem het meest

pb naar me voor meer vragen

en toch haat ik het door te blijfen zoeken ik haat het

jij met je bugs en je easter eggs weet je wel wat een easter egg is die ghost man is fake

jij met je het nieuws verandert is een easteregg

met je vriendinnn vinden het neit leuk in hun eigen buurt is een bug

ga weg joh

volgens mij ben jij de hoofdreden dat het gesloten is met je fake eastereggs

Bewerkt: door Houtworm1990
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...