tjoef Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Wat is dat nu weer voor onzin Als hij nu zin heeft om op zoek te gaan naar Easter Eggs, die waarschijnlijk niet te vinden zijn, is dat jou probleem toch niet? Hoe kan het nu dat hij de 'hoofdreden' zou zijn van het sluiten van dit topic. Daar zorgt heus niet slechts één persoon voor, hoor. Dan zou die evt. gewoon wat warnings krijgen. Dit subforum is gesloten om dat men aanneeemt dat alle Easter Eggs al gevonden zijn en dat er nu enkel nog wat onzin of dingen die al lang bekend waren werden verteld. Laat het vallen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Maar het moet natuurlijk wel een rotwerk geweest zijn om alles te verplaatsen Nogal. Ik heb er nog spierpijn van. @IV trailer: We zijn er nog niet over uit of er een GTA IV Easter egg forum komt. Ligt er een beetje aan of het noodzakelijk is; de tijd zal het leren. Zijn jullie er al wel over uit of er een soort van forum komt voor GTA 4 hardware problemen net als bij Sa? Want ik heb nu soms ook wel eens problemen waar ik eigenlijk alleen maar daar mee terecht kan. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Voor hardware problemen kan je uiteraard altijd terecht in de Computer Talk fora. Maar de kans dat dat subforum er komt zal waarschijnlijk groter worden als we 21 november naderen of gepasseerd zijn. Reageren
Jay; Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Daarnaast kan je altijd even een kijkje nemen in het topic 'GTA IV Hardware problemen discussie'. Met al je hardware problemen kan je in dat 15 pagina lange topic terecht die tevens vastgeplakt staat. Bewerkt: 6 oktober 2008 door Jay; Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Slechte beslissing, Lantyz, onmiddelijk alles weer terug zetten! Ach, laatste was er inderdaad weinig nieuws qua EasterEggs. Opgeruimd staat netjes! Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Mij maakt het niet uit. Ik vind nooit een Easter egg die al onbekend is ik vind aleen maar bekende Easter eggs. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Mij maakt het niet uit.Ik vind nooit een Easter egg die al onbekend is ik vind aleen maar bekende Easter eggs. Het is wel al erg lang verwijderd, dusja... Mij maken die Ester Eggs niet uit, ik snap eigenlijk niet wat er zo interessant aan is... Btw: Geen discussie maken over deze post. Mocht ik er eentje vinden zou ik het ook melden. MP. EDIT: Typfoutje verbetert. Bewerkt: 7 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
vice Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Laat maar ik zie net dat dit topic al best oud is :O . Bewerkt: 7 oktober 2008 door vice Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Laat maar ik zie net dat dit topic al best oud is :O . Voor je bewerkte vroeg je of er zo een topic is. Hier is dat topic. MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.