Jump to content

Botsingen


sjaakminaak

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • steintje

    3

  • mastala

    2

  • Unmountable Tijmen

    2

  • jellha

    2

Top Posters In This Topic

Zouden jullie het mooi vinden als je dood kon gaan als je een botsing hebt gemaakt. En een iets mindere botsing gewond?

Lijkt me heel erg irritant.

Bijna iedereen botst om de zoveel seconde wel ergens tegen aan, en als je na zon botsing al dood bent is het bijna onmogelijk om lang stuk te rijden.

Mij lijkt het dus een idee dat het spel verneukt..

Link to comment
Delen op andere websites

Het verkeer in GTA IV heeft een beter AI dus intelligentie. Dit betekend dat de voertuigen niet meer om de seconde tegen je aan botsen. Verder is er uit feiten gebleken dat als je een harde botsing maak je uit de vooruit kan vliegen, en dus dood/gewond kan raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de andere kant is het dan wel vervelend om dood te gaan als je een botsing krijgt.

Jah, dat is waar. Dat heb je wel vaker. Heb je een kruispunt, wil je daar met volle vaart overheen racen, Gooit een bestuurder zijn auto ervoor :duh: . En ik denk dat als je in een missie zit, en je moet ergens snel heen, En je knalt tegen een boom aan. En je bent dood. Het spel wordt dan wel realistischer, maar van mij hoeft het niet... ^_^

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Eeeeehm, Jah, Kun je dit niet beter bij wensen en verlangens topic Plaatsen? ^_^

Oké, is wat makkelijker :puh:: >>dit<< Topic

ik kan uit zijn reacties niet wijs maken dat het een wens of verlangen is:P;)

ontopic: het lijkt me zwaar irritant, bij saints row was dit best irritant, al zou het wel leuk zijn als alleen de AI uit het raam kan vliegen en niko zelf niet:D

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat de chauffeurs ook wat beter opletten , want in SA als je met een missie langs auto wou scheuren moest je eerst oppassen dat die chauffeur z'n auto niet voor je neer zette waar door je weer een dikke botsing had . :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...